Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:25 07 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

"Acum, ai tot ce-ti doresti la UNIVERS`ALL"

ro

31 Oct, 2003 00:00 752 Marime text

In urma cu doua zile, s-a deschis cel mai nou supermarket din Constanta

Acesta este sloganul celui mai nou supermarket din oras

Cu supermarketul din Constanta lantul UNIVERS`ALL numara deja cinci magazine, urmand ca in anii viitori sa devina primul lant de conceptie romaneasca extins la nivel national. Prima veriga a acestui lant de magazine a fost supermarketul din Sibiu, inaugurat in aprilie anul trecut. In acelasi an au fost deschise magazinele din Suceava si Targu Mures, iar anul acesta lista a continuat cu magazinul din Iasi. Dupa Sibiu, Suceava, Targu Mures si Iasi UNIVERS`ALL si-a indreptat atentia spre Constanta. Premisele de la care s-a plecat in dezvoltarea acestui lant de magazine la nivel national au fost dintre cele mai obiective. Un cuvant greu in luarea acestei decizii de dezvoltare l-au avut consumatorii. Astfel, potrivit unui sondaj, cel putin unul din cinci consumatori prefera sa-si achizitioneze bunurile de consum din supermarketuri, si nu din magazinele de talie mica sau mijlocie. La baza celui de-al doilea criteriu a stat faptul ca populatia din orasele mici si mijlocii din Romania sunt private de asemenea retele comerciale, care totusi au potential comercial, dar care nu este exploatat la cote reale. Categoria de client spre care tinteste UNIVERS`ALL este o persoana activa, interesata sa reduca timpul dedicat cumparaturilor si care este atrasa de calitatea serviciilor oferite. Preocupat sa vina mereu in intampinarea nevoilor consumatorului local, managementul UNIVERS`ALL si-a adaptat permanent oferta, realizand ca unul dintre cele mai importante aspecte ale unui comert de succes este locatia. Astfel, de la supermarketul de tip hala, amplasat la intrarea in localitate, UNIVERS`ALL a evoluat spre spatii comerciale deja existente, amplasate in inima fiecarui oras, aproape de consumatorii pe care ii deserveste. Factorii strategici de succes - precum locatia, structura magazinului in sine, calitatea permanenta a serviciilor si a produselor, preturile competitive - au fost sustinuti si de mari investitii in fiecare supermarket in parte. Pentru fiecare punct UNIVERS`ALL s-au cheltuit nu mai putin de circa cinci milioane de euro, fiecare magazin fiind deservit de un numar de peste 100 de angajati, gata in orice moment sa multumeasca fiecare client in parte.

Debutul in Constanta

Acesta are un spatiu de vanzare care depaseste doua mii de metri patrati si este amplasat in incinta Centrului Comercial Tomis Mall. In urma unui contract de inchiriere pe termen lung, fostul supermarket de la Tomis Mall a fost inlocuit de UNIVERS`ALL, un supermarket de conceptie exclusiv romaneasca, destinat unei mai bune intelegeri si satisfaceri a nevoilor consumatorului constantean. Spatiul preluat a fost prelucrat astfel incat sa se poata obtine inca 600 de metri patrati pe langa cei 1.500, astfel incat suprafata rezultata sa ofere maximum de randament. Acest spatiu s-a concretizat intr-un nou raion de detergenti, cosmetice si produse de menaj. Inaintea deschiderii oficiale s-au listat aproximativ 8.000 de produse puse la dispozitia clientilor. Asa cum a fost gandit si organizat, supermarketul se inscrie in categoria Premium, dar nu au fost lasate la urma nici cerintele privind produsele de mare rulaj, adica ulei, zahar, faina, alimente de consum de baza. Preturile aferente acestei categorii de alimente concureaza usor cu cele ale hard-discount-erilor locali, chiar daca este vorba de produse en detail. Exista si produse din categoria Premium, cu preturi ridicate, destinate cumparatorilor cu suport financiar consistent. Magazinul UNIVERS`ALL din Tomis Mall a lansat, inca de la inceput, campanii promotionale, structurate pe categorii de promotii, de la super-oferta pana la ofertele din revista proprie UNIVERS`ALL, pusa la dispozitia cumparatorilor in orice moment. Preturile promovate prin aceste campanii sunt reinnoite la fiecare doua saptamani. Managerii locali se asteapta la un trafic de circa 3.000 de clienti zilnic, dar, pentru ca supermarketul a fost deschis de curand, s-a estimat un numar de aproximativ 5.000 datorita debutului recent in acest oras. Dupa aproape o ora de la inaugurare, parerile clientilor intervievati cu privire la preturi, structura magazinului prin compartimentare pe categorii de produse au fost din cele mai favorabile. Majoritatea, chiar si pensionarii care de obicei sunt greu de multumit, au afirmat ca preturile, prioritare pentru ei, sunt acceptabile.

Planurile UNIVERS`ALL

Mai mult, urmatoarea mutare UNIVERS`ALL pe piata constanteana este propunerea, in premiera, a celui mai nou format de supermarket - UNI`ALL, micul magazin UNIVERS`ALL - care vine sa satisfaca necesitatile consumatorilor prin servicii competitive cat mai aproape de casa. Conceptul bunului vecin a dus la preluarea si reamenajarea de catre compania UNIVERS`ALL a patru magazine mai mici decat cele cu care ne-am obisnuit pana acum, care vor fi puse la dispozitia constantenilor pana la sfarsitul anului. Pentru anul acesta, UNIVERS`ALL proiecteaza extinderea si pe piata bucuresteana, prin deschiderea primului supermarket din capitala al lantului, amplasat in plin centrul orasului, langa centrul comercial "Unirea". UNIVERS`ALL se distinge prin intampinarea asteptarilor consumatorului local, propunandu-i atat produse si servicii de calitate la preturi competitive, cat si o ambianta si un mod de lucru occidentale. (I.B.)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii