Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:20 30 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Real,- a lansat energizantul Wild Lion, in gama de prim pret TiP

ro

05 Dec, 2011 18:13 2109 Marime text
energizant_tip_doza.jpg

Bucuresti, 3 Decembrie 2011 - real,- Hypermarket a lansat un nou produs sub marca proprie TiP, bautura energizanta Wild Lion. Produsul este disponibil in doua variante, la doze de 250 de ml (1,19 lei/doza) si sticle PET de 500 ml (1,49 lei/sticla).

Fiind o categorie relativ tanara, piata bauturilor energizante prezinta un potential de crestere semnificativ in perioada urmatoare, chiar si dupa cresterile importante raportate in ultimii ani. Noua bautura lansata de real,- intra pe un segment in care compozitia produselor este asemanatoare, pentru toate marcile, asa incat diferentele se fac, cu precadere, la nivelul marcii si al pretului. Cum in perioada actuala, dificila din punct de vedere economic, pretul reprezinta tot mai mult criteriul care contribuie cel mai mult in procesul de luare a deciziei de cumparare, real,- a considerat ca piata este pregatita pentru un produs marca proprie de prim pret in acest segment.

Extinderea gamei de produse sub marca TiP face parte din initiativele real,- Hypermarket Romania de a oferi consumatorilor romani produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar si la preturi cat mai mici. Din acest punct de vedere, produsele TiP se incadreaza in linia programului „Cel mai ieftin", care vizeaza toate categoriile de produse, de la alimente de baza, pana la produse nealimentare, inclusiv electronice, electrocasnice, accesorii auto sau produse de gradinarit.

„Wild Lion este un produs bun la un pret foarte avantajos, asa cum ne propunem sa fie toate produsele comercializate sub marcile noastre proprii, fie cea de prim pret TiP, fie celelalte, real,- QUALITY, real,- BIO, etc. Compozitia Wild Lion respecta toti parametrii de calitate ai marcilor consacrate, reteta fiind atent verificata si testata, pentru a oferi un raport optim calitate-pret. Extinderea gamelor de marci proprii este o optiune strategica majora pentru real,- in conditiile interesului crescand al consumatorilor pentru produsele cu preturi cat mai accesibile. real,- isi adapteaza continuu portofoliul de produse la cerintele consumatorilor din piata, iar gamele de marci proprii vor fi extinse si in lunile care urmeaza", a precizat Mirela Surghie, Head of Media la real,- Hypermarket Romania.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii