Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:01 10 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CNAIR va achita o sumă uriaşă pentru semnalizarea verticală. O parte dintre indicatoare ajung la DRDP Constanţa (document)

ro

08 Jan, 2018 00:00 1105 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA va achita 200.943.577 de lei pentru achiziţia şi transportul semnalizării verticale, necesară drumurilor naţionale şi autostrăzilor aflate în administrarea companiei.
 
Locul principal de livrare este reprezentat de sediile secţiilor de drumuri naţionale, precum şi ale districtelor din subordinea DRDP (12 loturi). Potrivit anunţului de participare, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de patru ani.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.02.2018, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 12.03.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este: lot 1 - 55.000 de lei; lot 2 - 33.000 de lei; lot 3 - 43.000 de lei; lot 4 - 170.000 de lei; lot 5 - 49.000 de lei; lot 6 - 40.000 de lei; lot 7 - 50.000 de lei; lot 8 - 33.000 de lei; lot 9 - 50.000 de lei; lot 10 - 32.000 de lei; lot 11 - 65.000 de lei; lot 12 - 34.000 de lei.
 
Cele 12 loturi au următoarele obiecte: lot 1 - DRDP Bucureşti, indicatoare rutiere; lot 2 - DRDP Bucureşti, mijloace auxiliare de semnalizare; lot 3 - DRDP Craiova, indicatoare rutiere; lot 4 - DRDP Craiova, mijloace auxiliare de semnalizare; lot 5 - DRDP Cluj, indicatoare rutiere; lot 6 - DRDP Cluj, mijloace auxiliare de semnalizare; lot 7 - DRDP Braşov, indicatoare rutiere; lot 8 - DRDP Braşov, mijloace auxiliare de semnalizare; lot 9 - DRDP Iaşi, indicatoare rutiere; lot 10 - DRDP Iaşi, mijloace auxiliare de semnalizare; lot 11 - DRDP Constanţa, indicatoare rutiere; lot 12 - DRDP Constanţa, mijloace auxiliare de semnalizare.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: director general - Ştefan Ioniță; director general adjunct Direcția Generală de Monitorizare și Mentenanță Infrastructurii Rutiere - Radu Dumitru Munteanu; director general adjunct Direcția Generală Economică și Financiară - Ionuț Laurențiu Masala; director Direcția Licitații, Mentenanță, Investiții și RK - Mihail Petea Băsulescu; șef Departament Achiziții Publice Buget de Stat pentru Obiective de Investiții și RK, Întreținere și Administrare - Ioana Silvia Bărbulescu; șef Serviciu Achiziții Produse și Achiziții Directe - Iohann Nunweiler; Georgeta Goga, Dragoș Aurelian Răduțu, Ileana Carmen Jipa, Daniela Farmazon - salariați în cadrul Serviciului Achiziții Produse și Achiziții Directe; șef Serviciu Achiziții Lucrări și Servicii - Ileana Radu; Florina Chivu, Ion Lucian Mareș, Ion Slubschi, Dona Maria Ștefan, Cristian Vasile Catichi - salariați în cadrul Serviciului Achiziții Lucrări și Servicii; șef Serviciu Contractare - Anca Elena Bobalca; Oana Maria Gheorghiță, Sultana Bogdan Aurel, Cristian Drăgan - salariați în cadrul Serviciului Contractare; director Direcția Juridică - Andrei Filipescu, șef Serviciul Avize Consultanță - Ruxandra Mihaela Hlibocianu, Laura Cambosie, Raluca Maria Palii, Dana Tinte, Mircea Apostol, Iulian Mihai Stan, Andreea Roxana Stan, Roxana Mihaela Stănescu - salariați în cadrul Serviciului Avize Consultanță; director Direcția Siguranța și Monitorizare Trafic - Ecaterina Munteanu; șef Serviciu Siguranța Traficului - Flavius-Florin; Pavăl, Mihai Gabriel Toma - salariat în cadrul Serviciului Siguranța Traficului; Petre Neacșa, Alexandru Ivan, George Dincă, Laurențiu Bulimar, Laura-Diana Girla, Alina Monica Truter, Adrian Mlădinoiu - membri în Consiliul de Administrație al CNAIR SA.

Condiţii pentru ofertanţi 

Ofertantul trebuie să demonstreze că media cifrei totale de afaceri pe ultimii trei ani (2014, 2015, 2016), pentru fiecare lot în parte, a fost de minimum: 2.800.000 de lei pentru lotul 1 - DRDP Bucureşti, indicatoare rutiere; 1.600.000 de lei pentru lotul 2 - DRDP Bucureşti, mijloace auxiliare de semnalizare; 2.000.000 de lei pentru lotul 3 - DRDP Craiova, indicatoare rutiere; 8.500.000 de lei pentru lotul 4 - DRDP Craiova, mijloace auxiliare de semnalizare; 2.400.000 de lei pentru lotul 5 - DRDP Cluj, indicatoare rutiere; 2.000.000 de lei pentru lotul 6 - DRDP Cluj, mijloace auxiliare de semnalizare; 2.500.000 de lei pentru lotul 7 - DRDP Braşov, indicatoare rutiere; 1.600.000 de lei pentru lotul 8 - DRDP Braşov, mijloace auxiliare de semnalizare; 2.500.000 de lei pentru lotul 9 - DRDP Iaşi, indicatoare rutiere; 1.600.000 de lei pentru lotul 10 - DRDP Iaşi, mijloace auxiliare de semnalizare; 3.300.000 de lei pentru lotul 11 - DRDP Constanţa,- indicatoare rutiere; 1.700.000 de lei pentru lotul 12 - DRDP Constanţa, mijloace auxiliare de semnalizare.
 
Ofertantul trebuie să demonstreze că a livrat în ultimii trei ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire, în valoare cumulată de minimum: 2.800.000 de lei fără TVA pentru lotul 1; 1.600.000 de lei fără TVA pentru lotul 2; 2.000.000 de lei fără TVA pentru lotul 3; 8.500.000 de lei fără TVA pentru lotul 4; 2.400.000 de lei fără TVA pentru lotul 5; 2.000.000 de lei fără TVA pentru lotul 6; 2.500.000 de lei fără TVA pentru lotul 7; 1.600.000 de lei fără TVA pentru lotul 8; 2.500.000 de lei fără TVA pentru lotul 9; 1.600.000 de lei fără TVA pentru lotul 10; 3.300.000 de lei fără TVA pentru lotul 11; 1.700.000 de lei fără TVA pentru lotul 12.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii