Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:55 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Care o fi miza? Milionari de Top 300 ai Constanţei îşi fac intrarea în afaceri cu televiziuni

ro

12 Feb, 2013 22:08 6059 Marime text
DESCHIDERE-murad.jpgDoi dintre milionarii în euro ai Constanţei (potrivit Topului 300, publicat în toamna anului trecut de revista „Capital") au decis, recent, sã-şi diversifice domeniile în care deruleazã afaceri şi sã se implice şi în zona mass media. Mai exact, Gabriel Comãnescu, şeful de la Grup Servicii Petroliere, cu o avere estimatã între 900 milioane - un miliard de euro, şi Mohammad Murad, „pãrintele" Phoenicia, Spring Time şi Perla, a cãrui avere este estimatã la 55-58 de milioane de euro activeazã, mai nou, şi în audio-vizual.

Aşa cum anunţam la finalul lunii ianuarie, CNA a acordat o licenţã audiovizualã ompaniei SC Atelier Media SRL Constanţa, pentru postul Black Sea TV Constanţa. cţionarul majoritar al societãţii, cu 94%, este Gabriel Comãnescu. Firma mai are trei acţionari, cu câte 2%. Despre televiziune se spune cã va fi axatã pe activitãţile economice din zona Mãrii Negre. Noul post va avea un program de şase ore de luni pânã sâmbãtã şi de doar trei ore duminica.

„Eu nu o consider o afacere"


Şi omul de afaceri Mohammad Murad va activa şi în zona afacerilor din mass media. Patronul hotelului Phoenicia din staţiunea Mamaia a declarat cã se aflã în negocieri cu Cozmin Guşã pentru un parteneriat la televiziunea The Money Channel. Potrivit spuselor sale, el va fi unul dintre acţionari în ceea ce se va contura ca o asociere. Mohammad Murad nu a vrut însã sã dezvãluie numele celorlaţi acţionari, rezumându-se la a declara cã aceştia sunt oameni de afaceri, dar nu constãnţeni. Conform explicaţiilor patronului hotelului Phoenicia, negocierile au început în urmã cu aproximativ douã luni. Ce se intenţioneazã, de fapt, este o relansare a postului de televiziune The Money Channel, dar cu actuala titulaturã, pentru moment, nu sub denimirea Live TV, aşa cum s-a vehiculat în presa centralã. Televiziunea va avea, în noul format, şi emisiuni cu caracter social şi cultural, pe lângã cele economice. Nu va exista, însã, nimic care sã aibã conţinut sau conotaţie politicã, susţine Murad. Preşedintele Federaţiei Patronatelor de Turism din România a precizat cã negocierilor privind relansarea postului vor mai dura maximum o lunã. Nu existã, la aceastã datã, un contract semnat şi nici un set de condiţii impuse în contextul acestui parteneriat. Mohammad Murad susţine aceastã televiziune nu reprezintã o afacere pentru el: „Eu nu o consider o afacere. Este nevoie, mai mult ca niciodatã, de o voce pentru oamenii din mediul privat. Este nevoie ca mediul de afaceri din România sã ajungã la normalitate. Statul trateazã foarte prost mediul de afaceri, existã atâta birocraţie... Este normal ca peste 60% dintre oamenii de afaceri sã aibã dosare în instanţã„ Este normal ca unui om de afaceri care a plãtit, timp de zece ani, toate taxele şi impozitele la stat sã i se blocheze toate conturile pentru 1 milion de lei vechi?!?", se întreabã, retoric, Mohammad Murad. Şeful de proiect în acest demers este, aşa cum a declarat Murad, Dan Muşetoiu. Întrebat ce sumã este dispus sã investeascã în relansarea televiziunii, omul de afaceri a declarat cã este prematur sã se pronunţe.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii