Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
13:50 24 08 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cumpăna Campionatul Național Școlar de Șah „Elisabeta Polihroniade” pe echipe mixte, etapa judeţeană. Lista câștigătorilor

ro

03 Jun, 2017 06:11 1341 Marime text
Primăria și Consiliul Local Cumpăna în parteneriat cu Asociația Clubului Sportiv ˮElisabeta Polihroniadeˮ, a organizat Concursul Național Școlar de Șah ‟Elisabeta Polihroniade‟, ieri, ȋn comuna Cumpǎna,  la Centrul Multifuncțional de Asistență Socio – Medicală.

La concurs au participat  68 de elevi, cu vârste cuprinse între 6 şi 18 ani, însoțiți de profesori de educație fizică, din învățământul primar, gimnazial și liceal - echipe mixte.

Majoritatea concurenţilor activeazǎ în cadrul Palatului Copiilor Constanța, sunt elevi ai Şcolilor Generale nr. 12,  29, 30 din Constanța, elevi de liceu din Constanța dar și mici sahiști din localitǎţile Năvodari, Mangalia, Medgidia și comuna Cumpăna.


La această activitate au participat vicepreședintele Asociației Clubului Sportiv ˮElisabeta Polihroniadeˮ Stelian Azimioară, Mariana Solomon si Nicoleta Marghirosian din partea Direcției Județene pentru Sport și Tineret Constanța, președintele Asociației Județene de Șah, profesorul Claudiu Iordache, vicepreședintele Asociației Județene de Șah, profesorul Andrei Furcă,

Clasamentul final a fost următorul:

Echipe mixte ciclul primar
Locul I: Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia;
Locul II: Școala 30 „Gheorghe Țițeica” Constanța;
Locul III Școala 2 „Sfântul Andrei” Mangalia.

Echipe mixte gimnaziu
Locul I: Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia;
Locul II: Liceul Teoretic „Ovidius” Constanța;
Locul III: Școala 18 ” Jean Bart” Constanța.

Echipe mixte licee
Locul I: Liceul Teoretic „Ovidius” Constanța;
Locul II: Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia;
Locul III: Liceul Teoretic „G.E.Palade” Constanța.

Trofeul „ Cel mai bun jucător” a fost câștigat de Dincă Alexandru, elev în ciclul primar de la Liceul Teoretic Callatis Mangalia.
 
 
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii