Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
10:43 22 01 2018 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Multiserv & Consult - alternativa corectă în privinţa externalizării serviciilor de resurse umane

ro

05 Mar, 2012 00:00 2620 Marime text
cap_8.jpgSocietatea Multiserv & Consult SRL s-a înfiinţat

pe data de 12 mai 2005. Compania are în spate aproape şapte ani de experienţă în privinţa asistenţei juridice şi a evidenţei resurselor umane.

Georgiana Sintea - consilier juridic şi directorul firmei şi Marilena Butoi - inspector resurse umane se află oricând la dispoziţia partenerilor. Dovadă vie că profesionalismul defineşte activitatea SC Multiserv & Consult SRL sunt societăţile care au ales să colaboreze cu această companie încă din primii săi ani de activitate şi nu au renunţat la parteneriat nici în ziua de astăzi. În momentul de faţă, Multiserv & Consult are încheiate contracte de presări servicii cu aproape 50 de agenţi economici, însă de-a lungul anilor au trecut prin mâna societăţii câteva sute de firme constănţene, dar o parte dintre ele s-au pierdut pe drum din cauza crizei şi a nedoritului faliment. Pentru că îşi doreşte ca serviciile să fie de calitate tot timpul, Multiserv & Consult se adresează strict firmelor mici şi mijlocii. „Ne adresăm firmelor mici şi mijlocii pentru că au un număr mediu de salariaţi şi în cazul acesta noi putem să le acordăm serviciile de calitate de care au nevoie", a precizat Georgiana Sintea, directorul firmei.

Costuri mici, responsabilitate zero pentru agenţii economici

Beneficiile externalizării serviciului de resurse umane prin încheierea de contracte de prestări servicii cu Multiserv & Consult SRL Constanţa sunt nenumărate. În primul rând, costurile suportate de firmele partenere sunt mult mai mici decât cele existente în cazul angajării unui om pe resurse umane. Mai precis, agentul economic achită firmei o tremie din suma pe care ar trebui să o plătească dacă ar angaja pe cineva. Spre exemplu, o societate cu trei salariaţi plăteşte o taxă lunară de 100-120 de lei pentru serviciul de resurse umane prestat de Multiserv. Îl al doilea rând, personalul Multiserv se angajează să răspundă pentru orice eroare în acte sau orice întârziere în cazul relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM). În situaţia în care persoana angajată are acte eronate sau nu şi-a transmis cum trebuie Revisalul amenzile ajung să depăşească şi 5.000 de lei. Firmele care aleg să-şi externalizeze serviciile de resurse umane scapă de stresul amenzilor. „Prin contractul de prestări servicii, eu îmi asum responsabilitatea în momentul în care vin controalele de la ITM. Dacă actele sunt eronate din vina prestatorului, culpa rămâne în sarcina mea", a explicat Georgiana Sintea. Un alt câştig pentru firme, pe lângă reducerea costurilor cu gestionarea resurselor umane, îl reprezintă asistenţa juridică. „Suntem jurişti de profesie şi, spre deosebire de inspectorii de resurse umane, juriştii întocmesc actele deţinând cunoştinţe de specialitate, cu atât mai mult cu cât actele realizate de către inspectorii de resurse umane pot ajunge la instanţele de judecată", susţine Georgiana Sintea. Programul societăţii se desfăşoară de luni până vineri între orele 8.00 şi 16.00, iar clienţii au parte de asistenţa necesară oricând pe parcursul acestui interval orar.

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • MARIA PAUNOIU 05 Mar, 2012 13:35 FELICITARI