Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:10 15 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Confort Urban SRL, administratorul tramei stradale din Constanța plătește peste 4 milioane de euro pentru pavele și borduri

ro

09 Feb, 2022 00:00 2411 Marime text
  • Confort Urban SRL, administratorul tramei stradale din municipiul Constanța cumpără prin licitație pavele din beton spălate– LOT 1, pavele din beton nespălate – LOT 2, rigole din beton – LOT 3 și pavele, borduri și rigole din piatră naturală – LOT 4
  • Valoarea totală estimată a achiziției este de 21.634.830 lei fără TVA
  • Prin contractul de delegare a gestiunii nr. 46590/03.04.2013 încheiat între Municipiul Constanța și SC Confort Urban SRL, în calitate de administrator al tramei stradale, societatea are obligația realizării lucrărilor de reparații, întreținere și investiții aferente drumurilor, trotuarelor și parcajelor publice
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 01.03.2022, ora 15:00 în SEAP
 

 
Confort Urban SRL, administratorul tramei stradale din municipiul Constanța cumpără prin licitație pavele din beton spălate– LOT 1, pavele din beton nespălate – LOT 2, rigole din beton – LOT 3 și pavele, borduri și rigole din piatră naturală – LOT 4.

Valoarea totală estimată a achiziției este de 21. 634.830 lei fără TVA.

Prin contractul de delegare a gestiunii nr. 46590/03.04.2013 încheiat între Municipiul Constanța și SC Confort Urban SRL, în calitate de administrator al tramei stradale, societatea are obligația realizării lucrărilor de reparații, întreținere și investiții aferente drumurilor, trotuarelor și parcajelor publice.

Prin achiziția produselor și completarea stocului existent, se asigură continuitatea activității din cadrul șantierului de constructii și reparatii drumuri, inclusiv reparații și investiții ce vor continua precum și proiectului tehnic de execuție al lucrărilor de intervenții și modernizare Bulevardului Mamaia (tronson Str. Mircea cel Bătrân/Str. Zorelelor) și Parc Tomis II, etc.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Darea Daniel - membru al Consiliului de administrație, Solomon Ioan- membru al Consiliului de administrație, Anghel Radu Liviu- membru al Consiliului de administrație, Andrei Constantin-Florian - Director General /membru al Consiliului de administrație, Bica Alexandru Ștefan - Director Adjunct/ membru comisie de evaluare,Mărgărit Brindusa Madalina - Director economic/ membru comisie de evaluare,George Drăghici – șef Santier/ Presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, Dascălu Lacrămioara- Inginer Compartimentul Devize-Contracte /membru comisie de evaluare, Nicolae Laura Ema - Economist Serviciu Achiziții / membru comisie de evaluare, Ciudin Paul – Sef Serviciu Proiectare, Cobzaru Laura – șef Serviciu Achiziții, Mogoș Emy-Maria – Tehnician Compartiment Devize-Contracte, Drăghici Ana – Cristina – Economist Compartiment Devize-Contracte și Roadideal Dana – viza CFP.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 01/03/2022, ora 15:00 în SEAP.
 
Precizări:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Constănțeanul supărat. Strada Liliacului din cartierul KM 4-5 s-a crăpat după doar o lună de când a văzut asfaltul! (GALERIE FOTO)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii