Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:59 12 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vrei să lucrezi la Cazinoul din Constanța? Iată condițiile pentru postul vacant

ro

12 Dec, 2025 12:27 142 Marime text
sursa foto: Pexels Societatea Patrimoniu Constanța Litoral SRL, cu sediul în Constanţa, Str. Ștefan cel Mare nr.15, anunţă selecţia de dosare, în vederea participării la  interviu, pentru ocuparea postului deexpert achiziții publice în cadrul Compartimentului achiziții publice.
 
Candidaţii pentru postul de expert achiziții publicetrebuie săîndeplinească următoarele condiții:
 
Condiţii generale

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
b) cunoaște limba română scris și vorbit
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale
d) are capacitate deplină de exercițiu

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedicăînfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
 
Condiţii speciale
  • Să fie absolvenţi de studii superioare şi să deţină diplomă de licenţă în domeniul ingineriei, științe juridice, economice;
  • Specializare în domeniul achizițiilor publice;
  • Să deţină cunoştinţe avansate în domeniul operării pe calculator, atestat cu documente doveditoare;
  • Cunoștințe temeinice de legislație privind procedurile de achiziții publice;
  • Competențe bune de operare cu soluții software specifice ( SEAP/SICAP, monitorizarea achizițiilor publice)
  • minuțiozitate și rigoare în activitate.
  • Constituie avantaj experiența în domeniul achizițiilor publice; 
  • În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
  • Diploma de studii (copie conformă cu originalul);
  • Diplome/atestate în domeniul achizițiilor publice
  • Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
  • Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conformă cu originalul);
  • CV (în original);
  • Adeverinţă medicală (în original);
  • Cazier judiciar (în original). 
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 20.12.2025, de luni până sâmbătă - între orele 10.00-17.00 .


Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa: gabriela.radu@cazinoul.com.
 
Interviul se va organiza  la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon  0726603740. 
 
 
 BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea postului de Expert Achiziții Publice- Compartiment achiziții publice

 
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu completările și modificările ulterioare 
  • HOTĂRÂREA 395/2016  pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările și mpodificările ulterioare 
  • Legea 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. 




 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii