Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
15:39 25 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Achiziţii de peste 160.000 de lei la CFR SA Constanţa. Iată ce cumpără compania! (document)

ro

06 Jul, 2017 00:00 408 Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA este gata să achite circa 163.825 de lei (35.958,08 euro) pentru achiziţia de echipament feroviar.
 
În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie de echipament feroviar (opt loturi)“. Locul principal de livrare: magazia secţiei CT1 Constanţa, strada Lt. Petre Manoiu nr. 2, incintă staţie CF Palas; magazia secţiei CT2 Feteşti, strada Depoului nr. 1, incinta staţiei CF Feteşti.
 
Pentru efectuarea în condiţii instrucţionale a lucrărilor de întreţinere şi reparaţie a infrastructurii feroviare cu personalul propriu, în scopul menţinerii în limitele de bună funcţionare a instalaţiilor şi pentru prevenirea producerii unor defecţiuni prin înlocuirea pieselor defecte sau care prezintă uzuri, este necesară asigurarea materialelor, a pieselor de schimb şi a componentelor subansamblurilor. Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt încadrate pe următoarele categorii: „componente electromecanisme de macaz, ansamblu de montaj şi protecţie inductor autostop, picheţi, distribuitori, elemente de protecţie cabluri, funii de oţel de diferite mărimi, sisteme de încălzire a macazurilor, elemente de legătură utilizate la instalaţiile SCB“ etc., caietele de sarcini stabilind parametrii tehnici necesari a fi îndepliniţi de către aceste produse.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7.08.2017, ora 16.00. Ofertele depuse vor fi deschise pe 1.09.2017. Garanţia de participare este de 73 de lei (lot 1), 256 de lei (lot 2), 53 de lei (lot 3), 157 de lei (lot 4), 53 de lei (lot 5), 75 de lei (lot 6), 251 de lei (lot 7), 716 lei (lot 8).

Cele opt loturi au ca obiect:

- lotul 1 - „componente electromecanisme de macaz“ - şase bucăţi;
- lotul 2 - „componente electromecanisme de macaz L700H, S700K“ - 88 de bucăţi
- lotul 3 - „ansamblu de montaj şi protecţie inductor autostop“ - 40 de bucăţi
- lotul 4 - „picheţi, distribuitori, elemente de protecţie cabluri“ - 18 bucăţi
- lotul 5 - „capace picheţi“ - 25 de bucăţi
- lotul 6 - „funii din oţel pentru circuite de cale“ - 90 de bucăţi
- lotul 7 - „sisteme de încălzire a macazurilor“ - 120 de bucăţi
- lotul 8 - „elemente de legătură utilizate la instalaţiile SCB“ - 2.340 de bucăţi.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct, Vasilica Sbingheci - şef Serviciul Financiar, Mosin Reşid - şef Divizie Instalaţii, Angelica Popa - şef Serviciul PDA, Marian Brănescu - şef Serviciul I.S. Divizia Instalaţii, Nicolae Leonard - inginer, Serviciul I.S. Divizia Instalaţii, Gabriela Tiron - şef Serviciul PDFCF Economic, Alina Ciobanu - economist Serviciul Comercial, Camelia Răceanu - şef Oficiul Juridic, Marcel Butoi - jurist Oficiul Juridic, Camelia Nacu - jurist Oficiul Juridic, Adriana Popescu - jurist Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Daniel Marius Toader - economist, Serviciul Achiziţii Publice.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii