Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:33 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ministerul Turismului va face un film de promovare cu tema Centenarului. Filmări vor fi la Constanţa şi în alte oraşe (document)

ro

23 Oct, 2018 00:00 1876 Marime text
Ministerul Turismului a scos la licitaţie atribuirea unui contract pentru achiziţia de servicii pentru realizarea proiectului „Film de promovare turistică - Centenar şi Turism Cultural”. Valoarea estimată a proiectului se ridică la 175.630 de lei, iar conform caietului de sarcini, filmări ar trebui să aibă loc şi la Constanţa. Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 29 octombrie 2018.
 
Conform fişei tehnice, în realizarea filmului, accentul se va pune pe turismul cultural - cu precădere pe dimensiunea istorică a Centenarului României şi Primul Război Mondial, precum şi pe city-break-uri în oraşele asociate cu Centenarul. Filmul va putea fi utilizat ulterior la acţiuni de promovare şi în contextul preşedinţiei României a Consiliului UE 2019 şi al participării la Europalia 2019.
 
Direcţia de Marketing şi Promovare Turistică propune achiziţionarea de servicii pentru realizarea filmului de promovare turistică de 3 minute şi a altor variante editate ale acestuia de 30 de secunde. Potrivit fişei tehnice, mesajul cheie care trebuie transmis este acela că România reprezintă o destinaţie modernă, bogată din punct de vedere cultural, care-şi respectă trecutul. Mesajul va susţine şi conceptul de „oraşele unirii” şi va cuprinde elemente din oraşe care au avut o implicare în realizarea Marii Uniri din 1918.
 
Mesajul trebuie să fie puternic şi credibil, să se diferenţieze de mesajele de promovare ale ţărilor concurente sau aflate într-o situaţie asemănătoare, spre exemplu, cele care sărbătoresc Centenarul, precum România. În 2018, nu doar România marchează Centenarul, ci şi mai multe state din Europa, precum Lituania, Estonia, Cehia, Polonia şi Letonia.
 
Clipul se va axa pe surprinderea reacţiilor personajelor, nu doar pe prezentarea unor clădiri sau obiective turistice care să aibă legătură cu Unirea din 1918 sau alte simboluri ale unităţii poporului român.
 
Vor fi filmate cel puţin 6 destinaţii turistice din România, printre acestea regăsindu-se obligatoriu Alba Iulia, Iaşi, Bucureşti, Sibiu, Constanţa şi Timişoara, fără a se limita la acestea, ci având posibilitatea de a include în film oraşe precum Târgovişte, Arad, Oradea, Sinaia, Piatra Neamţ sau Hunedoara. Pe lângă filmul de 3 minute, vor fi realizate şi 6 cut-uri de 30 de secunde, reprezentând fiecare oraş , inclusiv Constanţa. Atât clipul de 3 minute, cât şi cele 6 cut-uri vor fi în limbile română, engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană.
 
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza caietul de sarcini aferent licitaţiei publice organizate de Ministerul Turismului.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii