Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:28 17 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cinci oferte depuse pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru „Dezvoltarea capacităţii feroviare în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa"

ro

21 Dec, 2010 00:18 1518 Marime text
Luni, 20 decembrie 2010, ora 13, la sediul Companiei Naţionale „Administraţia Porturilor Maritime" SA Constanţa, a avut loc deschiderea ofertelor pentru licitaţia deschisă privind achiziţia lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru „Dezvoltarea capacităţii feroviare în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa".

Au procurat documentaţia de atribuire gratuită 30 de companii din ţară şi străinătate, 5 prezentându-se cu oferte.

Comisia de licitaţie a fost compusă din reprezentanţi ai CN "APM" SA Constanţa şi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

Ofertele celor 5 participanţi au fost:

1. SC Consal Trade, în asociere cu SC Elcomex IEA, SC Livarom Prest şi SC Vio-Top, oferă execuţia lucrărilor la preţul de 12.709.946,36 euro, în 18 luni.

2. Swietelsky, în asociere cu SC Astalrom, SC Imsat, SC Consis Proiect şi SC Swietelsky Construcţii Feroviare - execuţia lucrărilor la preţul de 13.173.302,32 euro, în 10 luni.

3. Leonard Weiss GMBH, în asociere cu SC Leonard Weiss Ro, SC Isaft Litoral şi SC Baicons Impex - 14.981.574,50 euro, în 25 luni.

4. Alpine Bau GMH, în asociere cu SC Poyri România, oferă execuţia lucrărilor la 13.609.220,02 euro, în 15 luni.

5. Arcada Company, în asociere cu SC Isaft, SC ISPCF şi SC Edilconst - 13.361.806 euro, în 10 luni.

Preţurile nu includ TVA.

Investiţia are ca scop îmbunătăţirea exploatării în zona fluvio-maritimă prin construirea în prima etapă a unui complex de linii ferate sistematizat, care să deservească actualii şi viitorii operatori până în anul 2020.

Finanţarea se realizează prin Programul Operaţional Sectorial - Transporturi.

Obiectivele urmărite sunt: creșterea capacității căii ferate pentru transportul mărfurilor uscate vrac din/către sectorul fluvio-maritim al portului Constanţa; tranzit mai mare de marfă prin port pe TEN-T; transferul congestionării traficului, generat de dezvoltarea activității în sectorul fluvio-maritim, din Agigea Nord către zonele mai largi şi în apropierea danelor; construirea triajului într-o zonă în care există suficient spațiu pentru o dezvoltare ulterioară, dacă va fi necesar; accesul în portul Constanţa utilizându-se un mod de transport mai puțin poluant.

DIRECTOR GENERAL,

Ioan BĂLAN

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii