Primăria Constanța caută furnizor de servicii poștale (DOCUMENT)
Primăria Constanța caută furnizor de servicii poștale (DOCUMENT)
28 Aug, 2025 10:40
ZIUA de Constanta
241
Marime text

Primăria Municipiului Constanța a lansat un anunț pentru achiziționarea de servicii poștale, cu o valoare estimată de 1.208.792,05 lei. Contractul vizează gestionarea corespondenței interne și internaționale, inclusiv a coletelor, pentru o perioadă de 12 luni.
Potrivit anunțului, publicat pe 27 august 2025, Primăria Constanța caută o firmă care să asigure transportul rapid și sigur al documentelor și coletelor, atât cu confirmare de primire, cât și simple.
Detalii despre procesul de licitație
Termen limită pentru depunerea ofertelor este 3 septembrie 2025, ora 11:00.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Firmele interesate trebuie să-și depună ofertele, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini nr. 172418/01.08.2025, la sediul Primăriei din Bd. Tomis nr. 51, camera 18 (Compartimentul Registratură și Relații cu Publicul).
Orice solicitare de clarificări poate fi trimisă prin e-mail la achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Contractul va fi valabil pentru o perioadă de 12 luni de la data semnării sale, cu un termen minim de valabilitate a ofertei de 4 luni.
PRECIZĂRI:
Citește și:
Justiție ConstanțaPretenții în instanță! Sindicatul Poșta Română Constanța și un angajat, apel împotriva companiei
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii