Bilanț dezastruos a lui Șova la Infrastructură Proiectul prioritar pentru completarea coridorului de la Constanta via București, tergiversat
Bilanț dezastruos a lui Șova la Infrastructură: Proiectul prioritar pentru completarea coridorului de la Constanta
24 Jun, 2014 22:17
24 Jun, 2014 22:17
24 Jun, 2014 22:17
ZIUA de Constanta
1554
Marime text
Timp de 18 luni, Dan Șova a fost responsabil cu infrastructura de autostrăzi în România. În ultimele cinci luni a condus întregul minister al Transporturilor. Astăzi și-a anunțat demisia.
Potrivit HotNews, în urma lui Șova rămân zeci de proiecte controversate, autostrăzi cu probleme și termene depasite, un nivel dezastruos la absorbția europeană în acest an și tronsoane de autostrăzi și drumuri blocate sau tergiversate birocratic. Șova a reușit să inaugureze doar autostrazile începute de miniștrii care au condus Transporturile înaintea sa. Finalizarea a 10 kilometri de autostradă care nu pot fi folosiți nici acum pentru că se termină brusc în câmp reprezintă un alt proiect realizat sub mandatul lui Șova.
Odată cu noua Strategie de autostrazi a venit și schimbarea de intentii privind autostrada Sibiu - Pitesti. Desi inainte era vazuta ca principalul proiect, prioritar pentru ca ar fi completat coridorul de la Constanta via Bucuresti pana la granita de vest, autoritatile in frunte cu Sova au avansat initial ideea unei amanari dupa 2020, scrie HotNews.
La această dată termenul de realizare al autostrazii a ramas tot unul incert. Chiar si acum, viitorul autostrazii Sibiu-Pitesti inca se joaca, scrie HotNews.
Potrivit HotNews, în urma lui Șova rămân zeci de proiecte controversate, autostrăzi cu probleme și termene depasite, un nivel dezastruos la absorbția europeană în acest an și tronsoane de autostrăzi și drumuri blocate sau tergiversate birocratic. Șova a reușit să inaugureze doar autostrazile începute de miniștrii care au condus Transporturile înaintea sa. Finalizarea a 10 kilometri de autostradă care nu pot fi folosiți nici acum pentru că se termină brusc în câmp reprezintă un alt proiect realizat sub mandatul lui Șova.
Odată cu noua Strategie de autostrazi a venit și schimbarea de intentii privind autostrada Sibiu - Pitesti. Desi inainte era vazuta ca principalul proiect, prioritar pentru ca ar fi completat coridorul de la Constanta via Bucuresti pana la granita de vest, autoritatile in frunte cu Sova au avansat initial ideea unei amanari dupa 2020, scrie HotNews.
La această dată termenul de realizare al autostrazii a ramas tot unul incert. Chiar si acum, viitorul autostrazii Sibiu-Pitesti inca se joaca, scrie HotNews.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii