Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
12:33 30 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CN APMC va scoate din conturi jumătate de milion de lei pentru deszăpezirea porturilor Constanţa, Midia şi Mangalia (document)

ro

13 Nov, 2015 00:00 986 Marime text

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) lansează organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de deszăpezire a căilor publice şi pietonale, precum şi a platformelor de circulaţie din porturile Constanţa (Nord şi Sud), Midia şi Mangalia (patru loturi)“.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 381945/11.11.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, serviciile de deszăpezire din porturile Constanţa Nord (Lot 1), Constanţa Sud (Lot 2), Midia (Lot 3) şi Mangalia (Lot 4) constau în: deszăpezit manual stradal şi trotuare, inclusiv parcările de reşedinţă, pasaje pietonale şi scări (Lot 1, Lot 2), deszăpezit mecanizat cu utilaje specifice (Lot 1, Lot 2, Lot 3 şi Lot 4 ), împrăştiat mecanizat material antiderapant (CaCl2 soluţie apoasă) cu utilaje specifice pe căile rutiere, pentru combaterea poleiului (Lot 1, Lot 2, Lot 3 şi Lot 4), împrăştiat manual material antiderapant (CaCl2 soluţie apoasă) în zonele de acces în clădiri şi magazii, pasaje pietonale şi scări (Lot 1, Lot 2), încărcat, transportat şi depozitat zăpada în locurile special amenajate indicate de achizitor, staţionare tehnologică (aşteptare).
 
Valoarea estimată a contractului, fără TVA, este de 506.000 de lei. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24.11.2015, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Garanţia de participare care urmează să fie depusă are o valoare de 5.700 de lei pentru Lotul 1, de 3.000 de lei pentru Lotul 2, de 1.100 de lei pentru Lotul 3 şi de 150 de lei pentru Lotul 4.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabili de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: director general - Valeriu Nicolae Ionescu, director general adjunct - Decebal Şerban, director economic - Daniela Şerban, director Infrastructură - Mihaela Alina Staetu, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Serviciu Elaborare Documentaţii şi Achiziţii Publice - Aurelian Liţă, şef Serviciu Infrastructură Nord - Constantin Brandi, şef Serviciu Infrastructură Sud - Narcis Ianculescu.

Condiţii pentru ofertanţi

Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014) trebuie să fie cel puţin egală cu 570.000 de lei pentru Lotul 1, 300.000 de lei penttu Lotul 2, 110.000 de lei pentru Lotul 3 şi 15.000 de lei pentru Lotul 4. Prestarea, în ultimii trei ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul achiziţiei la nivelul a unul, maximum două contracte, a căror valoare cumulată să fie de cel puţin: 280.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 1, 150.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 2, 50.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 3 şi 7.500 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 4, cu prezentarea listei ce va conţine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
 
De asemenea, ofertanţii vor face dovada că dispun de utilaje multifuncţionale cu tracţiune integrală (două bucăţi pentru Lotul 1, două bucăţi pentru Lotul 2, o bucată pentru Lotul 3), buldoexcavator (trei bucăţi pentru Lotul 1, trei bucăţi pentru Lotul 2, o bucată pentru Lotul 4), încărcător frontal (câte o bucată pentru fiecare lot). Utilajele vor fi dotate cu dispozitive de împrăştiere a materialului antiderapant (clorură de calciu soluţie apoasă).
 
În anul 2014 contractul „Servicii de deszăpezire a căilor rutiere, pietonale şi ale platformelor de circulaţie din porturile Constanţa (Nord şi Sud), Midia şi Mangalia“ a fost adjudecat de SC Iridex Group Import-Export (contracte în valoare de 285.164 lei şi 485.911 lei) şi de SC ABC VAL SRL (contract în valoare de 145.989 lei).
 
Anunţul de participare la licitaţie este disponibil în secţiunea „Documente”.

Ti-a placut articolul?

Comentarii