Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:22 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Licitație organizată de CN APM Constanța pentru achiziția unui sistem de baraj antipoluare (DOCUMENT)

ro

06 Feb, 2024 18:48 919 Marime text

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a lansat un anunț de participare la licitație privind achiziția unui sistem de baraj antipoluare - 1.500 metri liniari. 

Obiectul achiziției este un sistem de baraj antipoluare - 1.500 metri liniari, Număr de referință:11062831/2024/ I.A11. 

Valoarea totala estimată este de 851.000 lei.

Descriere succintă

Obiectul achiziției constă în achiziționare și livrare sistem baraj antiplouare – 1.500 metri liniari, conform caiet de sarcini nr. 1471/10.01.2024, atașat prezentului anunț de participare simplificat. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4 - a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde. 

Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate – preț.

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entitatii contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența continutul documentatiei de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:

Consiliu de Administrație: Gavruta Adrian-Daniel, Chirilă Constantin, Drumea Mihnea Claudiu, Vlad Elena, Diaconu Cătălin, Suryan-Omar Dede, Dan Alexandru Catană
• Conducere executivă: Florin Vizan - Director General, Costin Valeriu Avătavului – Director General Adjunct, Mihai Teodorescu - Director Executiv, Daniela Serban - Director Financiar, Emil Sorin Banias - Director sucursale, Pepi Tanase Iulian – Director JuridicHermina Bectemir – Sef Serviciu Achiziții Publice, Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv, Lucian Roșu – Coordonator SNTP
• Alți semnatari: Mihai Saricu – Sucursala Nave Tehnice Port, Radu Nicolae – Șef CNT, Cristina Daniela Ștefan – Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice 

Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14.02.2024, 15:00. Data de deschidere a ofertelor este 14.02.2024, ora 15:00. 

 

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.



Citește și:

Licitație organizată de CN APM Constanța pentru modernizarea și extinderea infrastructurii de alimentare cu apă și canalizare în Portul Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii