Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:19 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Arhivă digitală pentru efecientizarea dezvoltării Zonei Metropolitane Constanța. Care este valoarea contractului?

ro

01 May, 2021 00:00 1625 Marime text
  • Primăria Constanța intenționează să realizeze o arhivă digitală aferentă proiectului ”Planificare strategică integrată și administrație publică eficientă la nivelul Polului de Creștere Zona Metropolitană Constanța
  • Valoarea totală estimată a contractului pentru care se organizează licitație este de 849.600 lei
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 19.05.2021, ora15:00 în SEAP

Primăria Constanța organizează achiziție de servicii de realizare arhivă digitală aferentă proiectului ”Planificare Strategică Integrată și administrație publică eficientă la nivelul Polului de Creștere Zona Metropolitană Constanța”

Achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă pentru transferarea a 900 metri liniari de arhivă fizică, în arhivă electronică. Numărul de documente a fost estimat volumetric la 900 metri liniari. Se estimează că întreaga cantitate este compusă din documente neprelucrate arhivistic.
Valoarea totală estimată a contractului este de 849.600 lei.

Serviciul de realizare arhivă digitală a documentelor reprezintă procesul de transpunere a acestora, din format hârtie în format electronic (digital), cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea o colecţie de indecşi pentru căutarea şi consultarea documentelor din arhivă, prin asocierea acestora cu unităţile arhivistice şi versiunea digitală a acestora.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac - Primar, Rusu Ionuț - Viceprimar, Cocârgeanu Florin – Daniel - Viceprimar, Ovanesian Felicia Nadina - Administrator public, Gospodaru Georgiana - Secretar municipiu, Frigioiu Marcela Mariana - Director executiv, Gheorghe Georgeta - Director executiv adjunct, Dobre Oana - Șef serviciu, Petcu Lenuța - Șef serviciu, Niță Mihaela - Director executiv, Drăgan Andreea - Șef serviciu, Merlă Viorica Ani - Director executiv, Stan Mihaela - Director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela - Șef serviciu, Bardasu Octavia - șef serviciu, Serviciul proiecte cu finantare internațională, Niculae-Stângă Noni Adrian - Șef serviciu , Căruntu Eugen – Director executiv, Dragomir Mariana Cristina - Director executiv adjunct și Țăranu Alexandru Mircea – Șef serviciu.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 19.05.2021, ora15:00 în SEAP.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii