Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:51 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Studiu de fezabilitate pentru modernizarea și reabilitarea stațiilor Neptun Halta, Costinești Tabără, Ciulnița și Mangalia (document)

ro

18 Oct, 2019 10:10 2710 Marime text

Compania Națională de Căi Ferate "CFR" SA a atribuit un contract de modernizare și reabilitare (faza de studiu de fezabilitate) a 47 de stații de cale ferată din România. La nivelul județului Constanța, patru stații vor intra în proces de reabilitare. Acestea sunt Neptun HC, Costinești Tabara, Ciulnița și Mangalia. Societatea care se va ocupa de studiul de fezabilitate este Baicons Impex SRL.

Descrierea contractului

Pentru elaborarea studiului de fezabilitate, contractantul va respecta actele normative şi reglementările specifice infrastructurii feroviare, construcții, aplicabile, în vigoare, în vederea prezentării unui proiect care să corespundă celei mai eficiente soluții din punct de vedere tehnico – economic, pentru care să se aprobe asigurarea sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României, inclusiv pentru modernizarea/reabilitarea staţiilor de cale ferată.

Sunt așteptate de la contractant studii de fezabilitate, realizate separat pentru fiecare stație în parte (tratate unitar ca mod de abordare), în conformitate cu HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
Cerințele entității contractante sunt detaliate în caietul de sarcini atasat documentației.

Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.

Valoarea totală a contractului este de 1.277.000 lei, fără TVA.

Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante

Maer Dorin Ioan - Director, Anton Radu - Sef Revizorat SC, Mega Joita - Director Adjunct Economic, Tiron Gabriela - ?ef Serviciu PDFC-Economic, Ciobanu Alina Manuela - șef Serviciu BAI-Economic, Negrila Ecaterina - Sef Divizie Investitii, Stanca Dan - Sef Serviciu PVTP-Divizia Investitii, Elisabeta Bica - Sef UMP- Divizia Investiții, Marcu Oana Cristina - Inginer Divizia Investitii, Draghici Anisoara - Sef Serviciu Bugete-Divizia Investitii, Cireseanu Cristina - Economist Divizia Investitii, Moisei Claudiu - Sef Divizie Linii, Petrescu Daniel- Sef Serviciu Linii, Divizia Linii, Sapera Mihai - Sef Serviciu Întretinere Cladiri-Divizia Linii, Popa Valeria-Liliana - Inginer Serviciul Întretinere Cladiri-Divizia Linii, Erimia Delia-Brindusa - Sef Serviciu LAT-Divizia Linii, Cazacu Elena-Eugenia - Inginer Serviciul LAT-Divizia Linii, Gidu Iustin-Eugen - Sef Serviciu Instalatii Semnalizare-Divizia Instalatii, Valeanu Cristian Alfredo - Administrator sistem CE-Divizia Instalatii, Raceanu Camelia - Sef Oficiu Juridic, Butoi Marcel - Sef Birou Avizare documentatii, reprezentare, Oficiul Juridic, Nacu Camelia - consilier juridic Oficiul Juridic, Popescu Adriana Laurentia - consilier juridic Oficiul Juridic, Tuzluchi Iulia - consilier juridic Oficiul Juridic, Posirca Daniela - consilier juridic Oficiul Juridic, Stanciu Florina Olimpia - consilier juridic Oficiul Juridic, Tancu Raluca-M?dalina - consilier juridic Oficiul Juridic, Magnea Maria - Sef Serviciu Achizitii Publice, Toader Daniel-Marius - Expert Achizitii-Serviciul Achizitii Publice, Bascoveanu Mariana - Inginer-Serviciul Achizitii Publice, Dascalescu Roxana-Georgiana - Inginer, Serviciul Achizitii Publice.

Despre societatea câștigătoare

Societatea Baicons Impex SRL a fost înființată în anul 2001, în sectorul 2, București.

Capitalul social subscris este de 100.000 lei, integral vărsat, compus din 100 părţi sociale, fiecare a câte 1000 lei. Asociatul unic al societății și administrator este Marin Baicu. Domeniul de activitate principal este activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.

Potrivit Registrului Comerțului, pe anul 2018, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 12.990.120 lei, un profit de 996.215 lei și un număr mediu de 57 de salariați.


În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii