Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:22 30 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Judeţean Constanţa caută un agent economic care se va ocupa de dezinsecţie și deratizare (document)

ro

22 Mar, 2019 00:00 2381 Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa scoate din conturi 297.941,28 lei pentru contractul de achiziţie publică „Servicii de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi de deratizare“.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 12.04.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Serviciile de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare a spaţiilor din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa vor fi prestate la secţiile exterioare (Secţia Dermato-Venerice, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţiile TBC Osteoarticular şi TBC Pneumologie Agigea, Secţia Recuperare Medicală, Fizică şi Balneo Eforie Sud, Serviciul Medicină Legală, Casa Soarelui şi Ambulatoriu integrat). Lucrările de dezinsecţie vor fi periodice, la intervale variind între 1 şi 3 luni. Lucrările de deratizare se vor face la nevoie, dar nu la perioade mai mari de 6 luni, de preferat primăvara şi toamna.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie care au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ş.l. dr. Grasa Cătălin Nicolae - manager, ec. Munteanu Natalia - director financiar-contabil, ş.l. dr. Obadă Bogdan - director medical, as. licenţiat Banu Cornelia - director de îngrijiri, dr. Disea Monica - şef Serviciu prevenire IAAM, dr. Sant Ion Felicia - Serviciu prevenire IAAM, şef Serviciu Financiar Contabilitate Buget, ec. Niculescu Eugen - Serviciul Financiar Contabilitate, ec. Dobrescu Marian - Serviciul Financiar Contabilitate, cons. jr. Gherghina Carmela Endora - Serviciul Juridic, cons. jr. Săndulescu Mariana - Serviciul Juridic, Dumitrescu Bianca - şef Serviciu Achiziţii, ref. Sup. Ștefan Cristina - Serviciul Achiziţii.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor prestări de servicii de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare, similare celor care fac obiectul achiziţiei, efectuate în ultimii trei ani cu indicarea valorilor, datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat servicii similare cum ar fi: dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare similare celor care fac obiectul achiziţiei cu o valoare cumulată de cel puţin 148.970,64 lei (la nivelul unui contract sau al mai multor contracte), reprezentând valoarea celui mai mare contract subsecvent.
 
Experienţa similară se dovedeşte prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de beneficiari publici sau privaţi, cum ar fi certificat constatator/recomandare sau alte documente echivalente, pentru contractele prezentate în listă, din care să rezulte valori, perioade de prestare, beneficiari, precum şi modul de îndeplinire a contractului.
 

Date din caietul de sarcini

 
Produsul folosit pentru dezinsecţie trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: să vor utiliza substanţe cu spectru larg de combatere insecticidă, atât a insectelor zburătoare, cât şi a celor târâtoare (gândacii de bucătărie, molii, ploşniţe, muşte, purici, dăunători de depozite, viespi şi furnici, precum şi a căpuşelor din spaţiile exterioare; să poată fi folosit în prezenţa bolnavilor şi să nu aibă efect toxic inhalator, să nu afecteze activităţile din arealul în care se acţionează, să fie biodegradabile, să nu se acumuleze în mediul înconjurător, neinflamabile şi să nu prezinte riscuri de incendii sau explozii. Pentru spaţiile interioare se va folosi insecticid carbamic, iar în secţiile Nou-născuţi, Neonatologie, ATI Adulţi, ATI Copii, se vor folosi substanţe de dezinsecţie sub formă de gel insecticid. Dezinsecţia exterioară se va face cu atomizoare la sol.
 
Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile cu profesionalism şi promptitudinea cuvenită angajamentului asumat în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini. De asemenea, prestatorul are obligaţia de a supraveghea prestarea serviciilor, de a asigura resursele umane, materiale echipamentele şi orice alte asemenea necesare îndeplinirii contractului. La acestea se adaugă respectarea legislaţiei specifice din domeniul protecţiei muncii, securităţii şi sănătăţii în muncă pe toată perioadă de derulare a contractului pentru angajaţii săi.
 
Prestatorul va fi pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu graficul de prestare ce va reprezenta anexa la contract. Totodată, prestatorul va fi răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi a metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului calificat pe toată perioada de derulare a contractului.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii