Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:46 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Zece autoturisme cu tracțiune 4x4 Renault a furnizat autoturisme APMC-ului, dar nu a „agăţat” uşor contractul (documente)

ro

16 Sep, 2015 00:00 2377 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CN APMC) atribuia, prin negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în noiembrie 2013, contractul privind furnizarea a „10 bucăți de autoturisme cu tracțiune 4x4 prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto național 2013”. Potrivit anunțului nr. 120186 din 11.11.2013, procedura de atribuire aplicată a fost prin licitație publică. Sursa de finanțare a fost din resurse proprii. Valoarea estimată a acestui contract a fost de 646.700 de lei.
 
A fost constituită comisia de evaluare compusă din: Alexandru George Iorov, președinte cu drept de vot, și membrii Vicențius Petrescu, Angela Badea, Aurelian Liță, Tănase Iulian Pepi, Dorel Manole şi Dorina Constantin.
 
Pe 2 decembrie 2013, un singur operator economic a depus ofertă. Este vorba despre SC Renault Commercial Roumanie SRL, prin împuternicitul Rent Car Service Litoral SRL Constanța. Oferta depusă a fost acceptată de către comisie, garanția de participare fiind constituită de ofertant sub forma și în cuantumul stabilit prin documentația de atribuire. Au fost analizate și verificate și propunerile tehnice, Comisia a constatat că ofertantul respectă cerințele tehnice minimale, cu excepția acceptării clauzelor contractuale. Atunci, ofertantul a depus un alt proiect de contract.
 
În urma analizării contractului propus de ofertant, comisia a constatat că propunerile făcute de acesta pot fi acceptate în parte, exclusiv în ceea ce privește:
La art. 1, alin. 1, după Iitera „I”, se acceptă introducerea unul nou paragraf, litera „m”, cu următorul conținut: „Tichete valorice - tichete în valoare de 6.500 de lei/ tichet, respectiv 65.000 de lei pentru 10 tichete, acordate în schimbul predării spre casare a 10 bucăți autoturisme uzate conform Programului de stimulare a înnoirii parcului auto național pe anul 2013, aprobat prin Ordinul NMSC nr. 1239/2013.
Documentele care însoțesc tichetele valorice și stau la baza validării de către Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a acestora sunt:
- actul de identitate al proprietarului (dovada personalității juridice), în copie;
- tichetul valoric, în original;
- certificatul de înmatriculare al autoturismului uzat, în copie legalizată;
- certificatul de distrugere al autoturismului uzat, în copie legalizată;
- actul de identitate al reprezentantului legal al proprietarului sau cele ale persoanelor împuternicite, original și copie;
- procura de împuternicire a persoanei împuternicite legal;
- cartea de identitate a autovehiculului uzat, în copie legalizată;
- certificat de înregistrare fiscală în copie certificată „conform cu originalul”;
- certificat de radiere al autovehiculului uzat,în original;
- proces-verbal de custodie al autovehiculului, în copie legalizată;
- documentul eliberat de colectorul validat și care atestă plata contravalorii deșeurilor feroase și neferoase conținute de autovehiculul uzat, în copie”.
De asemenea, se acceptă obiectul și prețul contractului.
 
După transmiterea de către achizitor, în maximum cinci zile de la intrarea în vigoare a contractului, a tichetelor valorice împreună cu documentele prevăzute în proiectul de contract, furnizorul se obligă să transmită dreptul de proprietate asupra produselor prevăzute la art. 2.1 și să le predea la destinația finală (Incinta Port Constanța), în termenul de maximum zece zile.
Fără a depăşi termenul impus de AFM pentru anul 2013, achizitorul se obligă să plătească preţul către furnizor în termen de maximum trei zile de la îndeplinirea următoarelor condiţii: achizitorul predă tichetele valorice împreună cu documentele prevăzute la art. 1, alin 1., lit. m; părţile semnează documentele de recepţie; achizitorul primeşte factura de la furnizor.
În cazul în care AFM nu va valida tichetul valoric depus de furnizor cu respectarea art. 6, alin. 15 din culpa exclusivă a achizitoriului, acesta din urmă se obligă să suporte, din bugetul propriu, echivalentul tichetului nevalidat de AFM.
 
Oferta depusă de SC Renault Commercial Roumanie SRL, prin împuternicitul Rent Car Service Litoral SRL Constanța, a fost de 645.858 de lei. Criteriul de atribuire stabilit în documentaţia specifică este preţul cel mai scăzut. Ca atare, comisia de evaluare a admis oferta societăţii respective, considerând-o conformă.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul CN APMC, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună, şi anunţul de atribuire a contractului, procesul-verbal şi raportul procedurii.

Despre SC Renault Commercial Roumanie SRL

Înfiinţată în anul 2001, Renault Commercial Roumanie SRL are sediul social în municipiul Bucureşti, bulevardul Preciziei nr. 24. Capitalul social subscris este de 2.455.900 de lei, integral vărsat, compus din 24.559.000 de părţi sociale nominative, valoarea uneia fiind de 10 lei.
Asociaţii societăţii sunt Renault Developpement Industriel Et Commercial SA (sediul social în Franţa, 13/15 Quai Le Gallo), care deţine o parte socială, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 0,00041%, Renault Sas (cu sediul social în Franţa, Boulogne Billancourt), care deţine 245.589 de părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 99,99959%. Administratorul societăţii este Maure Nicolas Jean Etienne, născut în 22.04.1960, în Orleans, Franţa. Activitatea principală a societăţii este legată de „comerţul cu autoturisme şi autovehicule uşoare (sub 3,5 tone)“.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii