Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:49 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie la CN APM Constanţa pentru achiziţionarea de energie electrică. Ce sumă e dispusă compania să plătească (document)

ro

01 Feb, 2017 00:00 1687 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA este gata să scoată din conturi 15.861.500 de lei (3.526.109,86 de euro) pentru achiziţionarea de energie electrică.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Furnizare energie electrică la înaltă, medie şi joasă tensiune la nouă puncte de consum, conform caietului de sarcini“. Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până la data de 3.03.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 31.03.2017, ora 18.00. Obiectul contractului este furnizarea de energie electrică pentru asigurarea necesarului de energie la următoarele locuri de consum: staţia 110/6 kV Port III, staţia 110/20 kV Port VI, staţia 110/6 kV Port I, staţia 110/6 kV Port II, Port Midia, sediul administrativ Mangalia, stadion Portul, porţi acces Midia, bretea rutieră de conectare cu DN 39.
 
„CN APM SA Constanţa, în calitatea sa de operator de distribuţie în porturile maritime, derulează contracte de furnizare cu agenţi economici ce desfăşoară activităţi în Portul Constanţa şi Portul Midia. Energia electrică ce este achiziţionată va fi revândută acestor operatori, consumul fiind condiţionat de traficul portuar de mărfuri, condiţiile meteo, apariţia sau dispariţia unor operatori, fapt ce determină marja anuală de consum“, se arată în caietul de sarcini. 

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: Dan Nicolae Tivilichi - director general, Marian Tănase - director general adjunct, Daniela Şerban - director economic, Ciprian Hanganu - director coordonator, Tănase Iulian Pepi - şef Serviciul Juridic şi Contencios, Viorel Parpală - şef Sucursala Energetică Port, Otilia Ifimov - şef Departament Achiziţii Publice, Cristian Stoicescu - Departamentul Achiziţii Publice.

Condiţii pentru ofertanţi 

Societăţile participante la această licitaţie vor face dovada furnizării în ultimii trei ani (calculaţi de la data-limită de depunere a ofertelor) a unei cantităţi cumulate de energie electrică de minimum 65.800 MWh; la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de furnizare, finalizate sau aflate în derulare. La acestea se adaugă lista principalelor livrări de produse din ultimii trei ani (calculaţi de la data-limită de depunere a ofertelor) din care să rezulte că ofertantul a furnizat o cantitate cumulată de energie electrică de minimum 65.800 MWh, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de furnizare, finalizate sau aflate în derulare.
 
Îndeplinirea cerinţei se va confirma de către ofertant prin completarea în DUAE a listei principalelor livrări de produse din ultimii trei ani, din care să rezulte că a furnizat o cantitate cumulate de energie electrica de minimum 65.800 MWh, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de furnizare, finalizate sau aflate în derulare.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii