Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:02 06 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Santierul Naval Mangalia a atras trei investitori interesati

ro

01 Oct, 2005 00:00 909 Marime text

Pret de pornire de 3,5 milioane de euro

Daewoo Mangalia Heavy Industries, 2X1 Holding Cape Midia Shipyard si Grupul Energetic Tender sunt cele trei companii interesate de preluarea Santierului Naval Mangalia, acestea inaintand autoritatilor documentele necesare pentru participarea la licitatia de adjudecare a titlurilor. Conform anuntului de privatizare publicat in luna august, intregul pachet de actiuni detinut de Ministerul Economiei si Comertului (MEC), reprezentand 100% din titlurile societatii, urma sa fie vandut prin licitatie cu strigare. Firmele interesate au avut ca termen data de 26 septembrie pentru depunerea documentatiei de participare, iar data licitatiei a fost stabilita pe 3 octombrie, la un pret de pornire de 12,7 milioane de lei (3,5 milioane euro). Reprezentantii MEC au declarat ca, in prezent, comisia de privatizare verifica si analizeaza documentele de participare la licitatie depuse in vederea stabilirii listei ofertantilor acceptati. Potentialii cumparatori trebuie sa isi asume realizarea unor investitii de modernizare si dezvoltare in valoare de 3,5 milioane de euro, in maxim trei ani de la dobandirea proprietatii respective. Din aceasta suma, 2,5 milioane de euro trebuie alocata in primul an de la privatizare. La acestea se adauga investitiile de mediu, cumparatorul urmand sa deruleze un program de minim 500.000 de euro.In plus fata de valoarea prevazuta pentru investitii, compania care va prelua Santierul Naval Mangalia va asigura si un aport in numerar de 500.000 de euro pentru capital de lucru, care va fi varsat in contul societatii in termen de trei luni de la trecerea in proprietate privata. Santierul Naval Mangalia, cu un capital social de 5,2 milioane lei, este specializat in proiectarea, fabricatia, repararea si modernizarea navelor maritime si fluviale. Societatea a mai facut obiectul unui proces de privatizare in 2004, dar fara finalitate.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii