Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:23 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Organigrama, Statul de Funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța, aprobate în ședința CJC (DOCUMENT)

ro

29 Dec, 2023 12:20 951 Marime text
Consiliul Județean Constanța a fost convocat în ședință ordinară pentru data de 15.12.2023, ora 10.00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ. Ședința s-a desfășurat în format fizic.
 
Pe ordinea de zi s-a aflat și proiectul de hotărâre nr.294/06.12.2023 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța.

Inițiator a fost președintele Consiliului Județean Constanța, Mihai Lupu.

Proiectul prevede următoarele:
Art.1 Aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare penint Directia Generala de Evidenta a Persoanelor Constanta, conform Anexelor nr.1, 2 si 3, care fac parte integrantă din prezentul act administrativ.
Art.2 Numirea personalului pe noile functii publice si incadrarea personalului in noile functii contractuale se realizeaza prin dispozitia Directorului Executiv al Directiei Generale de Evidenta a Persoanelor Constanta, cu respectarea termenelor si a procedurilor legale.
Art.3 Prevederile actului administrativ adoptat vor fi duse la indeplinire de Directia Generala de Evidenta a Persoanelor Constanta.
Art.4 Prezentul Proiect de Hotarare ce urmeaza a fi inscris pe ordinea de zi a sedintei din luna decembrie a Consiliului Judetean Constanta, se transmite de catre Secretarul General al Judetului Constanta Comisiilor de specialitate ale Consiliului Judetean Constanta in vederea examinarii, formularii de amendamente in scris, precum si intocmirii avizului privind adoptarea/ respingerea proiectului.

Mai exact, Serviciul Financiar Contabilitate se reorganizează prin reducerea numărului de posturi de la 8 la 5 în subordinea directă a Directorului Executiv, devenind Compartiment Financiar Contabilitate.
Serviciul Public şi se reorganizează prin majorarea numărului de posturi de la 8 la 11, din care 1 functie publica de conducere, 7 functii publice de executie si 3 functii contractuale, în subordinea directă a Directorului Executiv, devenind Serviciul Administrativ, prin preluarea unui numar de 3 posturi de la Serviciul Financiar Contabilitate.
Înfiintarea unui numar de 3 compartimente în subordinea directă a Directorului Executiv adjunct prin desfiintarea Serviciului Evidența Persoanelor Serviciului Stare Civilă prin reorganizare, cu repartizarea celor 27 de posturi astfel:
  • Compartiment Evidenţa Persoanelor — 10 posturi
  • Compartiment Stare Civilă 10 posturi
  • Compartiment Control şi Coordonare Metodologică — 7 posturi.
Transformări si mutări de posturi, ca urmare a reorganizării:
  • transformarea funcţiei publice de conducere de şef Serviciu Evidenţa Persoanelor, ID 261213 în funcţie publică de execuţie de consilier, grad profesional superior, şi mutarea in cadrul Compartimentului Control şi Coordonare Metodologică;
  • transformarea funcţiei publice de conducere de şef Serviciu Stare Civilă, 1D 261214 în funcţie publică de execuţie de consilier, grad profesional superior, şi mutarea în cadrul Compartimentului Control şi Coordonare Metodologică;
  • transformarea funcţiei publice de conducere de şef Serviciu Financiar Contabilitate, ID 261215 în funcţie publică de execuţie de consilier, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Financiar Contabilitate;
  • Mutarea functici publice de consilier, grad profesional superior, I post ocupat, 1D 261244 de la Serviciul Financiar Contabilitate, la Serviciul Achizitii — Administrativ;
  • Mutarea functiei publice de consilier, grad profesional asistent, 1 post ocupat, ID 261255 de la Serviciul Financiar Contabilitate, la Serviciul Achizitii — Administrativ;
  • Mutarea functiei publice de consilier, grad profesional asistent, 1 post ocupat, ID 261255 de la Serviciul Financiar Contabilitate, la Scrviciul Achizitii — Administrativ; o Mutarea functici publice de inspector, grad profesional superior, 1 post ocupat, ID 261256 de la Serviciul Financiar Contabilitate, la Serviciul Achizitii — Administrativ.
Modificarea Organigramei Directiei Generale de Evidentă a Persoanelor Constanta conform anexei nr. 1, la nivelul a 51 posturi, va avea următoarea structură:
  • A.Director Executiv
  • B.Director Executiv adjunct
  • C.Serviciul Achlzitii - Administrativ - 11 posturi, din care:
  • 1 funcţie publică de conducere
  • 7 funcţii publice de execuţie
  • 3 funcţii contractuale de execuţie
D. Compartiment Financiar-Contabilitate -5 posturi, funcţii publice de execuţie
E. Compartiment Resurse Umane — 2 posturi, fiancţii publice de execuţie
F. Compartiment Juridic -4 posturi, funcţii publice de execuţie
G. CompartIment Evidenţa Persoanelor - 10 posturi, funcţii publice de execuţie
H. Compartiment Stare Civilă - 10 posturi, funcţii publice de execuţie
Compartiment Control si Coordonare Metodologică - 7 posturi, funcţii publice de execuţie
Statul de funcții al Directiei Generale de Evidentă a Persoanelor Constanta, conform Anexei nr. 2, la nivelul a 51 posturi, din care:
 - funcții publice de conducere - 3 posturi,
- funcții publice de execulie - 45 posturi,
- personal contractual - 3 posturi, după cum urmează:
• Director Executiv (pozi(ia nr.1)- 1 post ocupat (ID 261212);
• Director Executiv adjunct (poziția nr.2) - 1 post ocupat (ID 444446);

Serviciul Achizitii — Administrativ - 11 posturi
- Şef Serviciu (pozilia nr. 3) - 1 post ocupat (ID 414726);
- inspector, grad profesional superior (poziţia nr. 4)- 1 post ocupat (ID 261239);
- consilier, grad profesional superior (pozilia nr. 5) - 1 post ocupat (ID 444447);
- consilier, grad profesional superior(poziţia nr.6) - 1 post ocupat (ID 261244);
-inspector, grad profesional superior(pozifia nr.7) - 1 post temp.ocupat (ID 261256);
 - inspector, grad profesional superior (poziţia ttr. 8) - I post ocupat (ID 261240);
- consilier, grad profesional asistent(pozipa nr.9) - 1 post ocupat (ID 261255);
- referent, grad profesional superior (poziţia nr. 10) - 1 post ocupat (ID 261230);
- şofer, treapta profesională I (poziţia nr. 11) - I post ocupat;
- şofer, treapta profesională I (poziția nr. 12) - 1 post ocupat; - arhivar, treapta profesională I (pozi(ia nr. 13) - 1 post vacant;

Compartimentul Financiar Contabilitate -5 posturi
- inspector, grad profesional superior(pozifia nr.14)- 1 post ocupat (ID 261253);
- inspector, grad profesional superior(pozifia nr.I5) - 1 post ocupat (ID 261232);
- consilier, grad profesional superior(poziţia nr.16) - 1 post ocupat (ID 261245);
- consilier, grad profesional superior(poziţia nr. 17) - 1 post ocupat (ID 261215);
- referent, grad profesional superior(poziţia nr.18)- 1 post ocupat (ID 261234);

Compartimentul Resurse Umane - 2 posturi
- consilier, grad profesional superior(poziţia nr.I9) - I post ocupat (ID 261228);
- inspector, grad profesional superior(poziţia nr.20) - 1 post ocupat (ID 261254);

Compartimentul Juridic - 4 posturl
-consilier juridic, grad profesional superior (poziţia nr. 21) -I post ocupat (ID 261227);
-consilier juridic, grad profesional superior (poziţia nr. 22) -1 post ocupat (ID 261242);
-consilier juridic, grad profesional superior (poziţia nr. 23) -1 post ocupat (ID 261243);
 -consilier juridic, grad profesional superior (poziţia nr. 24) -1 post ocupat (1D 261226);

Compartimentul Evidenta Persoanetor - 10 posturi
- inspector, grad profesional superior (pozilia nr.25) -1 post ocupat (ID 261229);
- inspcctor, grad profesional superior (poziţia nr.26) - 1 post ocupat (ID 261250) ;
- consilier, grad profesional superior (poziţia nr.27 - 1 post ocupat ID 261246
- consilier, grad profesional superior (poziţia nr.28) - 1 post ocupat (ID 261217)
- inspector, grad profesional superior (pozilia nr.29)-1 post ocupat (ID 261219);
- inspector, grad profesional superior(pozitia nr.30) - 1 post ocupat (ID 261248);
 - inspcctor, grad profesional superior (poziţia nr.31) - 1 post ocupat (1D 261238);
- inspector, grad profesional principal (poziţia nr.32) - 1 post ocupat (ID 261247);
- inspector, grad profesional principal (poziţia nr.33) - 1 post ocupat (ID 261235)
- consilier, grad profesional principal (poziţia nr. 34) - t post ocupat (ID 261251);

Compartimentul Stare Civilă — 10 posturi
-consilier, grad profesional superior (pozilia nr.35)-
-inspector, grad profesional superior (pozilia nr.36)
-inspector, grad profesional superior (poziţia nr.37)
 -inspector, grad profesional superior (poziţia nr.38)
-consilier, grad profesional superior (poziţia nr.39)
-inspector, grad profesional superior(pozitia nr.40)
-inspector, grad profesional superior (poziţia nr.41)
 -consilier juridic, grad profesional principal (pozitia 42)
-inspector, grad profesional superior (poziția nr.43)
 -inspector, grad profesional asistent(pozitia nr. 44) -
- 1 post ocupat (ID 261224);
- 1 post ocupat (ID 261225) ;
- 1 post ocupat (ID 261236) ;
- 1 post ocupat (ID 261241)
-1 post ocupat (ID 261252);
- 1 post ocupat (1D 261233);
- 1 post ocupat (ID 261223); nr.42)
 - 1 post ocupat (ID 261222);
- 1 post ocupat (ID 444448)
- 1 post ocupat (ID 261231);

Compartimentul Control sl Coordonare Metodologică —7 posturi
  • consilier, grad profesional superior (poziția nr.45)
  • consilier, grad profesional superior (poziţia nr.46)
  • inspector, grad profesional superior (pozilia nr.47)
  • inspector, grad profesional superior (poziția nr.48)
  • consilier, grad profesional superior (poziția nr.49)
  • consilier, grad profesional superior(poziția nr.50)
  • inspector, grad profesional superior (poziţia nr.51)  
  • 1 post ocupat (1D 261213);
  • 1 post ocupat (ID 261214) ;
  • 1 post ocupat (ID 261218);
  • 1 post ocupat (ID 261221)
  • 1 post ocupat temporar (1D 261249);
  • 1 post ocupat (ID 261220);
  • 1 post ocupat (ID 261237);
 
PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: 

Taxele pe linie de evidență a persoanelor de stare civilă pentru anul 2024, lansate în consultare publică (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii