Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:04 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Judeţean Constanţa cumpără lucrări de modificare a cabinetului preşedintelui

ro

25 May, 2017 00:00 2008 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa cumpără servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice - proiect autorizaţie de construire, proiect tehnic - expertiză tehnică şi obţinerea autorizaţiei de construire pentru executarea lucrărilor de construire constând în desfacere parapet fereastră pentru creare gol de acces spre balcon existent la biroul nr. 2 - Cabinet Preşedinte din sediul Consiliului Judeţean Constanţa.
 
Contractul presupune două faze de execuţie: faza 1 - proiectare pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice, proiect autorizaţie de construire + proiect tehnic -expertiză tehnică - caiet de sarcini + detalii de execuţie (inclusiv deviz martor) şi faza 2 -obţinerea autorizaţiei de construire pentru executarea lucrărilor de construire constând în desfacere parapet fereastră pentru creare gol de acces spre balcon existent la biroul nr. 2 -Cabinet Preşedinte din sediul Consiliului Judeţean Constanţa, bulevardul Tomis nr. 51, Constanţa.
 
Achiziţia directă se va face din bugetul Consiliului Judeţean Constanta. La achiziţie pot participa toţi operatorii economici interesaţi, indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Ofertantului câştigător i se va solicita, până la încheierea contractului, să prezinte certificatul constatator emis de ONRC din care să rezulte că poate presta activităţile în domeniul contractului. Informaţii şi clarificări se pot obţine de la Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte, din Consiliul Judeţean Constanţa. Condiţii contractuale: se solicită constituirea garanţiei de bună execuţie, în cuantum de 5% din valoarea fără TVA a serviciilor de proiectare, constituită în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică, conform prevederilor art. 39 şi art. 40 din HG nr. 395/2016.
 
Autoritatea contractantă va elibera/restitui garanţia de bună execuţie conform prevederilor art. 42, alin. (3), lit. b) din HG nr. 395/2016. Condiţia de adjudecare va fi preţul cel mai scăzut. Oferta declarată câştigătoare este cea cu preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor din prezenta invitaţie şi a cerinţelor minime solicitate prin specificaţiile tehnice, considerate obligatorii, şi care demonstrează capacitatea de îndeplinire a activităţilor ce fac obiectul contractului. Termenul-limită de depunere a ofertelor este 29.05.2017. Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail licitatii@cjc.ro, până la data-limită de depunere a ofertelor.
 
Preşedintele CJC, Horia Ţuţuianu, spune că această lucrare este necesară pentru o mai bună ventilaţie a încăperilor cabinetului. „Deoarece biroul nr. 2 al cabinetului este prevăzut cu balcon, în vederea creării accesului spre exterior devine necesară desfacerea parapetului de la fereastră şi înlocuirea acesteia cu o uşă“, mai spune acesta.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii