HEINEKEN România a făcut public Raportul de sustenabilitate pe 2011
HEINEKEN România a făcut public Raportul de sustenabilitate pe 2011Începând cu anul 2010, în fiecare vară, Heineken România evaluează progresul pe care Compania l-a făcut în sfera sustenabilităţii, de la cum au îmbunătăţit impactul Companiei asupra mediului înconjurător la contribuţia Companiei la dezvoltarea comunităţilor. Este al 3-lea an de când Heineken construieşte şi comunică acest raport, demersul făcând parte din Agenda de Sustenabilitate a Grupului, „Brewing a Better Future".
„Pentru noi, Sustenabilitatea reprezintă un mod de a gândi, de a lucra şi de a interacţiona cu lumea care ne înconjoară. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul nostru, ghidându-ne toate iniţiativele şi acţiunile. De la momentul lansării Agendei de Sustenabilitate, în 2009, ne-am îmbunătăţit constant rezultatele obţinute şi am avut o contribuţie pozitivă asupra societăţii, a mediului înconjurător şi a comunităţilor unde operăm. Cu ajutorul angajaţilor şi al partenerilor noştri, în 2011, am atins obiectivele din Agenda noastră de Sustenabilitate şi am stabilit noi obiective, mai ambiţioase, pentru anul 2012", declară Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp