Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:06 24 07 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se caută o firmă pentru prestări servicii de imprimare şi reparaţii echipamente periferice pentru CNE Cernavodă (document)

ro

22 Jun, 2019 00:00 644 Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrica SA anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii complete de imprimare şi reparaţii echipamente periferice de imprimare/scanare necesare pentru CNE Cernavodă pentru o perioadă de 12 luni“. Valoarea estimată a contractului este de 1.769.882 de lei.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 5.07.2019, ora 15:00, acestea urmând a fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Garanţia de participare este de 17.500 de lei.
 
Contractul va avea ca obiect prestarea următoarelor servicii: servicii de imprimare alb/negru şi color pe sistemele şi echipamentele critice amplasate în zone tehnologice şi radiologice; servicii de imprimare alb/negru şi color pe instalaţii şi echipamente de laborator amplasate în zone tehnologice şi radiologice; servicii de imprimare alb/negru şi color pe echipamentele informatice locale şi de reţea amplasate în zone tehnologice, radiologice şi administrative; servicii de întreţinere şi reparare echipamente periferice (imprimante/digital sender); servicii de întreţinere şi reparaţii digital sendere în post garanţie.
 
Ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii similare efectuate şi duse la bun sfârşit în ultimii 3 ani (raportat la data publicării anunţului de participare), conţinând: obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt entităţi/autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că în ultimii 3 ani au efectuat şi dus la bun sfârşit servicii similare în valoare cumulată de minim 450.000 de lei la nivelul unui număr de contracte lăsat la latitudinea operatorilor economici.
 

Responsabili de atribuirea contactului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Bigu - director Sucursala CNE Cernavodă; Adrian Mihai - director Direcţie de Producţie CNE Cernavodă, înlocuitor de drept director CNE; Valerian Sorin Ghelbereu - director tehnic, înlocuitor de drept director CNE, Sibel Chespi - director economic CNE Cernavodă; Georgeta Ionescu - şef Serviciu Financiar, înlocuitor de drept director economic CNE, Carmen Frunza - şef Serviciu Contabilitate şi Patrimoniu, înlocuitor de drept director economic CNE, Milica Raduţă - şef Birou Juridic şi Contencios, Dana Lavinia Vladu-Dinu - consilier juridic principal, înlocuitor de drept şef Birou Juridic şi Contencios, Horaţiu Ionescu - inginer-şef Departament Planificare Strategică şi Achiziţii (DPSA), Florin Georgescu - şef Serviciu Achiziţii Produse, înlocuitor de drept inginer-şef DPSA, Mihaela Hada - şef Serviciul Control Materiale, înlocuitor de drept inginer-şef DPSA, Cristian Ion Predescu - şef Serviciu Planificare Strategică, înlocuitor de drept inginer-şef DPSA, Ileana Tiron - şef Serviciul Achiziţii Servicii şi Lucrări (SASL), Daniel Elian Mircea - inginer specialist SASL, înlocuitor de drept şef Serviciu SASL, Bruno Marculescu - şef Serviciul IT, Marian Silica - inginer Operare CNE în Pregătire, Anca Georgescu - tehnician CNE, Mariana Laslau - subinginer principal Grup Evaluare Costuri SCM - BSA CNE Cernavodă.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii