Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:03 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Profesorii de la „Callatis", pe locul I la Concursul Naţional de proiecte

ro

04 Apr, 2011 02:38 2083 Marime text
O echipă de cadre didactice ale Liceului Teoretic „Callatis" din Mangalia a câştigat locul I la Concursul Naţional de proiecte didactice inter şi/sau transdisciplinare „Învăţare pentru societatea cunoaşterii", organizat de către Siveco România, sub coordonarea Unităţii de Management al Proiectelor cu Finanţare Externă (UMPFE) şi cu sprijinul Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I" (UNAP), în calitate de parteneri.

Echipa, alcătuită din profesorii Mihaela Pilat, Luminiţa Pătrînoiu, Daniela Diaconu, Alina Mărginean şi Adela Grozeanu, a intrat în concurs cu echipe din aceeaşi regiune de dezvoltare, Regiunea 2 Sud - Est: Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Vrancea, Tulcea, şi a prezentat lucrarea „Fractali în viziune inter şi transdisciplinară", care a fost recompensată cu 95 de puncte din cele 100 posibile. Concursul s-a desfăşurat în perioada 1 ianuarie - 25 martie 2011 şi a fost finanţat în cadrul proiectului „Proces educaţional optimizat în viziunea competenţelor societăţii cunoaşterii", proiect cofinanţat din Fondul Social European (FSE) în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013. „Premiul câştigat de profesori constă în dotarea liceului Callatis cu un laborator multi-touch (3 mese multi-touch, o tablă interactivă, un videoproiector, un laptop, un server, toate în valoare de 60.000 de euro. De asemenea, Siveco România va dota mesele cu un soft special conceput pentru propunerea de proiect prezentată în concurs, iar elevii din clasa a XI-a A vor beneficia în anul şcolar 2011 - 2012 de dotările acestui laborator în vederea implementării proiectului transdisciplinar", a declarat directorul Liceului „Callatis", Livia Costache.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii