Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:36 04 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie de peste 161 de milioane de lei pentru modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor bazinelor în Portul Constanţa (document)

ro

05 Apr, 2018 00:00 2613 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) va scoate din conturi peste 161 de milioane de lei pentru modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa (proiectare+execuţie)“, în valoare estimată de 161.708.293 de lei.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 7.05.2018, ora 16.00, acestea urmând să fie deschise pe data de 4.09.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 1.617.082 de lei. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare este de 120 de zile de la termenul-limită de primire a ofertelor.
 
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, în calitate de administrator al porturilor maritime româneşti, are ca obiectiv prioritar asigurarea condiţiilor necesare de navigare în siguranţă a navelor în porturi. Asigurarea acestor condiţii impune ca şenalele de acces, bazinele de manevră şi bazinele danelor să aibă dimensiunile şi adâncimile corespunzătoare tipurilor de nave care circulă în port, corelat cu adâncimea de fundare a cheiurilor.
 
Astfel, se doreşte îmbunătăţirea condiţiilor de manevră şi funcţionare în siguranţă în Portul Constanţa şi, de asemenea, creşterea eficienţei de utilizare a infrastructurii existente. Activităţile ce se vor realiza în cadrul proiectului sunt: lucrări de dragaj pentru adâncirea la cotele impuse de siguranţa navigaţiei în bazine şi şenale; lucrări de dragaj (proiectare + execuţie) în suprafaţă totală de 2.186.942,0 mp din care 1.815.655,8 mp (dragaj pentru aducerea la cota de proiect) şi 371.286,70 mp (dragaj de adâncire a şenalului şi a bazinului Portului de lucru de la -7m la -9m); lucrări pentru asigurarea stabilităţii cheiurilor în Portul de lucru (proiectare + execuţie) - 1.250 ml.
 
Valoarea estimată fără TVA, conform devizului general întocmit în cadrul studiului de fezabilitate, este de 161.708.293 de lei, fiind compusă din: servicii de proiectare - 3.372.045 de lei, lucrări (inclusiv organizare de şantier) - 158.316.248 de lei; comunicare si publicitate conform POIM - 20.000 de lei. Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, respectiv 16.168.829,30 de lei, nu este cuprinsă în valoarea estimată. Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute nu va fi inclusă în propunerea financiară.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Biroul Proiecte Europene - Laurenţiu Teodoru, şef Biroul Control Financiar Preventiv - Adina Nicoleta Gamalan.
 

Condiţii impuse ofertanţilor

 
Societăţile ofertante vor demonstra execuţia, în ultimii cinci ani, de lucrări de dragaj şi lucrări de construcţii/consolidare/modernizare cheiuri de acostare/diguri maritime. Valoarea cumulată trebuie sa fie de cel puţin 70.000.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte. O altă condiţie este prestarea, în ultimii trei ani, de servicii de proiectare pentru lucrări de construcţii/consolidare/modernizare cheiuri de acostare/diguri maritime. Valoarea cumulată trebuie sa fie de cel puţin 1.700.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
 
Pe durata derulării contractului, ofertantul va asigura cel puţin o persoană responsabilă de proiectarea şi execuţia lucrărilor: coordonator/manager de contract (reprezentantul antreprenorului) cu pregătire şi experienţă profesională relevantă în această calitate, studii superioare tehnice şi experienţă în calitate de coordonator/manager de contract prin participarea la cel puţin un proiect de lucrări de construcţii hidrotehnice portuare la nivelul căruia a desfăşurat activităţi similare.
 
Mai mult, ofertantul va face dovada că dispune (proprietate, leasing sau prin contracte, convenţii, acorduri de închiriere sau prin alte forme de punere la dispoziţie) de următoarele echipamente tehnice pentru executarea corespunzătoare a lucrărilor: dragă tip CSD - Cutter - Suction Dredging sau similar, dragă Hidroclap tip TSHD sau similar, dragă de tip BHD „backhoe dredger“ (dragă excavator) sau similar, navă măsurători hidrografice, echipamente specifice lucrărilor de execuţie a coloanelor forate.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii