Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:59 25 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Direcția Națională Anticorupție caută servicii de curățenie! Serviciul Teritorial Constanța, printre beneficiari (DOCUMENT)

ro

24 Jul, 2025 17:00 504 Marime text
Foto ilustrativă- ZIUA de Constanța

Direcția Națională Anticorupție organizează o licitație publică pentru atribuirea unor contracte ce constă în achiziția serviciilor de curățenie pentru sediile Serviciilor Teritoriale ale Direcției Naționale Anticorupție și EPPO.
 
Potrivit caietului de sarcini, contractele vizează asigurarea curățeniei, păstrarea igienei şi salubrizarea birourilor, a holurilor, a scărilor şi grupurilor sanitare, şi a perimetrului exterior imobilelor (precum și a altor locuri şi spații indicate de către beneficiar), necesară pentru desfăşurarea în condiții optime a activității Direcţiei Naţionale Anticorupţie, cât şi pentru serviciile teritoriale EPPO.
 
Potrivit anunțului, contractul este împărțit în 15 loturi, împărțite pe mai multe zone din țară, după cum urmează:
 
1. LOT 1 - Serviciul Teritorial Alba
Valoare estimată: 36.786,42 - 147.145,68 RON
90910000 - Servicii de curățenie
2. LOT 2 - Serviciul Teritorial Bacău
Valoare estimată: 98.472,00 - 393.888,00 RON
90910000 - Servicii de curățenie
3. LOT 3 - Serviciul Teritorial Brașov

Valoare estimată: 99.336,60 - 397.346,40 RON
90910000 - Servicii de curățenie
4. LOT 4 - Serviciul Teritorial Cluj și EPPO CLUJ
Valoare estimată: 163.020,00 - 652.080,00 RON
90910000 - Servicii de curățenie
5. LOT 5 - Biroul Teritorial Baia Mare
Valoare estimată: 51.139,31 - 204.557,23 RON
90910000 - Servicii de curățenie
6. LOT 6 - Serviciul Teritorial Constanța

Valoare estimată: 135.388,04 - 541.552,18 RON
90910000 - Servicii de curățenie
7. LOT 7 - Serviciul Teritorial Craiova
Valoare estimată: 63.370,03 - 253.480,13 RON
90910000 - Servicii de curățenie
8. LOT 8 - Serviciul Teritorial Galați
Valoare estimată: 55.025,52 - 220.102,08 RON
90910000 - Servicii de curățenie
9. LOT 9 - Serviciul Teritorial Iași și EPPO Iași
Valoare estimată: 203.913,60 - 815.654,40 RON
90910000 - Servicii de curățenie
10. LOT 10 - Serviciul Teritorial Oradea
Valoare estimată: 155.760,00 - 623.040,00 RON
90910000 - Servicii de curățenie
11. LOT 11 - Serviciul Teritorial Pitești sediu actual și Serviciul Teritorial Pitești sediu nou
Valoare estimată: 83.474,42 - 333.897,70 RON
90910000 - Servicii de curățenie
12. LOT 12 - Serviciul Teritorial Ploiești
Valoare estimată: 70.140,71 - 280.562,83 RON
90910000 - Servicii de curățenie
13. LOT 13 - Serviciul Teritorial Suceava
Valoare estimată: 104.649,60 - 418.598,40 RON
90910000 - Servicii de curțenie
14. LOT 14 - Serviciul Teritorial Târgu Mureș
Valoare estimată: 38.853,94 - 155.415,74 RON
90910000 - Servicii de curățenie
15. LOT 15 - Serviciul Teritorial Timișoara și EPPO TIMIȘOARA
Valoare estimată: 117.396,18 - 469.584,72 RON
90910000 - Servicii de curățenie
 
Conform anunțului, suma totală estimată se ridică la valoarea de 5.906.905,49 RON, iar termenul limită de depunere a ofertelor este 26.08.2025, ora 15:00.
 
Potrivit anunțului, printre beneficiari se numără și Serviciul Teritorial Constanța
 
SPECIFICAȚII LOT 6 -  Serviciul Teritorial Constanța:
 
Suprafețele ce fac obiectul serviciilor de curățenie sunt următoarele:
a) lmobilul situat în Str. Ion Corvin nr. 7, Constanța
- Spații interioare 971 mp din care:
e 26 birouri, Suprafață cu destinație de birouri— 331 mp;
* 24 Grupuri sanitare — 120 mp suprafețe cu gresie;
* sală şedințe, sală aşteptare, cameră pază, spații depozitare, camere tehnice, balcoane
370 mp;
* Suprafață holuri — 150 mp suprafețe cu gresie;
b) Flux de persoane
Nr. mediu depersonal +Nr. mediu de vizitatori /lună: 20 + 200
Curăţenie de întreținere cu periodicitate zilnică:
Se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 07:00-15:00, cu posibilitatea de flexibilizare a
programului în funcție de solicitările autorității contractante, şi constă în efectuarea următoarelor
operații:
a) Aspirarea suprafețelor din birouri;
b) Aerisirea şi odorizarea încăperilor
c) Ştergerea prafului și curățarea mobilierului (birouri, dulapuri, vitrine, comode, mese,
cafetiere), curățirea dulapurilor, ușilor şi a altor piese de mobilier precum şi a echipamentelor
de birou (calculatoare, telefoane, imprimante) cu lavete impregnate cu soluții protectoare şi
antistatice;
d) Golirea coşurilor de gunoi din birouri şi grupurile sanitare şi schimbarea sacilor menajeri,
gunoiul se va colecta în saci colectori și va fi evacuat în locurile special amenajate, în
conformitate cu prevederile Legii nr.132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în
instituțiile publice (colectarea selectivă a deşcurilor);
e) Curățarea, spălarea, degresarea pardoselilor din gresie, din holuri, scări de acces interioare,
utilizându-se detergenți adecvați care să asigure atât curățarea cât şi dezinfectarea acestora;
$) Spălarca, curățarea cu soluții specifice, precum şi dezinfectarea grupurilor sanitare: pardoseli
gresie, chiuvete, oglinzi, vase de toaletă, suprafețe de inox;
g) Completarea consumabilelor din grupurile sanitare: hârtie igicnică, săpun lichid, prosoape
hârtie, saci menajeri;
h) Spălarea veselei (ceşti de cafea, pahare);
i) Golirea resturilor de hârtie din recipientul distrugătorului de documente;
j) Umezirea plantelor;
k) Spălarea geamurilor, de fiecare data când se impune, în funcție de condițiile meteo;
I) Efectuarea curăţeniei în zona exterioară şi interioară de acces în unitate (maxim 20 mp),
m) Curăţarea de zăpadă a zonei exterioare şi interioare de acces în unitate ori de cate ori este
nevoie, folosind materiale antiderapante;
Curăţenie de întreținere cu periodicitate lunară:
Se efectuează în ultima zi de vineri a lunii şi constă în efectuarea următoarelor operații:
a) Aspirarea şi spălarea chimică a mochetelor şi covoarelor prin metoda uscată cu spumă sau
umedă (injecție/extracție cu detergenți biodegradabili);
b) Curățarea caloriferelor;
c) Curăţenie gencrală în grupurile sanitare (spălarea integrală a suprafețelor de faianță şi gresie);
d) Spălarea geamurilor.
Ofertantul va asigura un număr adecvat de personal în vederea acoperirii operațiunilor solicitate
(minim 2 persoane). Graficul de realizare poate suferi modificări pe parcursul derulării acordului cadru.
 
 
Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autorității Contractante precum și persoanele din cadrul A.C. ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau procedura de atribuire sunt:
  • Marius.I Voineag–Proc. șef DNA;
  • Toader Tatiana-Proc.-șef adjunct DNA;
  • Brîncuș Constantin Ioan-Manager economic;
  • Neacsu Rozalia-Cons. juridic;
  • Alexandru Viorel Radu-Șef Serv. achiziții, parc auto și deservire;
  • Vizireanu Oana-Cons. achiziții;
  • Grigore Ștefania Monica-Cons. Achiziții;
  • Ionel Nicoleta-Cons. Achizitii;
  • Cristina Dumitrică-Cons. Achiziții;
  • Chelm Petru Sorin–Consilier
 
Ofertanții, subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Lg nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare.
 
În conformitate cu prevederile art. 193 aliniat 1 din Lg 98/2016, A.C. acceptă la momentul depunerii solicitărilor de participare sau ofertelor DUAE, constând într-o declarație pe propria răspundere actualizată, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autoritățile publice sau de către terți care confirmă că O.E. în cauză îndeplinește cerințele de calificare, inclusiv a capacității de exercitare a activității profesionale si criteriile de selecție solicitate,(indicație globală pentru criteriile de selecție).
 
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea Autorității Contractante, doar de către ofertanții clasați pe primele 5 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, după aplicarea criteriului de atribuire.
 
Ofertantul care depune ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că Operatorul Economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activități ce fac obiectul acordului-cadru/contractului de achiziție publică, dovedind înscrierea în obiectivul său de activitate a activității/activităților principale supusă/supuse prezentei proceduri de achiziție și desfășurarea autorizată a acestora conform art.173 din Lg 98/2016. Cerința se aplică inclusiv pt subcontractanți și/sau terți susținători.
 
În secțiunea Documente poate fi urmărit anunțul de participare, în integralitate.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Direcția Asigurare Logistică Integrată oferă peste 45 de milioane de lei pentru reabilitarea Hotelului Meridian din Mamaia (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii