Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:47 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract de peste două milioane de lei Sistemul de semnalizare maritimă, reabilitat de CN APM Constanţa (document)

ro

12 Nov, 2019 00:00 2261 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa scoate la licitaţie contractul de achiziţie „Reparaţii accidentale la sistemul de semnalizare maritimă“, în valoare estimată de 2.470.140 lei. 
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 09.12.2019, ora 15:00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Oferta trebuie să fie valabila până la 09.04.2020. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.500 lei. Obiectul contractului îl constituie achiziţia serviciilor de reparaţii accidentale la sistemul de semnalizare a navigaţiei (format din geamanduri şi stâlpi de semnalizare) în porturile maritime Constanţa (inclusiv Portul Tomis), Midia şi Mangalia.
 
Prin reparaţii accidentale, altele decât reparaţiile planificate, se remediază avariile/defecţiunile care au apărut în urma unor accidente de natura celor cauzate de coliziuni cu navele, a condiţiilor meteo externe, vandalism, riscuri ce pot fi asigurate sau nu de către achizitor. Se pot executa 20 tipuri de servicii de reparaţii, descrise în caietul de sarcini (lucrări de reparaţii electrice la geamanduri/stâlpi de semnalizare, lucrări de reparaţii la suprastructura/flotor, lucrări de reparaţii prin înlocuire geamandura integral), defalcate funcţie de locaţia şi de construcţia elementului ce compune sistemul de semnalizare maritimă la care se intervine pentru efectuarea reparaţiei. 
 
Ofertantul va face dovada prestării în ultimii 3 ani de servicii similare, în valoare cumulată de minim 350.000 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte. În acest sens, va prezenta lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani din care să rezulte că ofertantul îndeplineşte cerinţa. Prin servicii similare se înţelege efectuarea de intervenţii/revizii/reparaţii la geamanduri/stâlpi/faruri echipate cu elemente de semnalizare luminoase destinate semnalizării navigaţiei. 
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: administrator, director general - Daniela Șerban, administrator- Gabriela Murgeanu, administrator – Daniel Adrian Naftali, administrator - Elena Petraşcu, administrator - Mircea Burlacu, administrator - Ghiorghe Bătrâncă, administrator - Bogdan Pascu, director general adjunct - Iuliana Adina Baz, director Exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Maria Mergiu, director comercial - Alexandru Madalin Crăciun, şef Seviciu Juridic şi Contencios - Tşnase Iulian Pepi, şef Sucursala Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, şef Sucursala Servicii Port - Vicentius Petrescu, şef Sucursala Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparaţii - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparaţii - Laura Bola, şef Birou Control Financiar Preventiv- Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Lita, şef Serviciu Exploatare şi Siguranţă Portuară- Mihai Doru Adrian, Serviciul Exploatare şi Siguranţă Portuară - Petru Radu. 
 
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii