Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:13 25 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Curtea de Conturi a publicat Raportul de activitate. Ce nereguli a depistat la Societatea Națională de Radiocomunicații SA

ro

20 Feb, 2018 13:23 810 Marime text
Raportul Curții de Conturi pe anul 2016 a fost publicat. Cotidianul ZIUA de Constanța va prezenta date privind controalele efectuate la instituții din județul Constanța, precum și măsurile dispuse.

Misiunea Curții de Conturi este aceea de a susține promovarea responsabilității, a corectitudinii și a celor mai bune practici în gestionarea performantă a resurselor publice, pentru consolidarea managementului financiar în România.

Activitatea de audit/control desfășurată de Curtea de Conturi are ca obiective: formarea și utilizarea corectă și eficace a resurselor financiare ale statului și ale sectorului public, evaluarea modului de implementare a bugetului aprobat, consolidareabunei gestiuni financiare, executarea corespunzătoare a activităților administrative, precum și informarea autorităților publice și a publicului larg, prin întocmirea și furnizarea de rapoarte obiective.

Potrivit Raportului public al Curţii de Conturi pentru anul 2016, „în perioada 2012-2015, factorii decizionali din cadrul Societăţii Naționale de Radiocomunicații SA (conducerea executivă și membrii Consiliului de Administrație) au propus și aprobat :

Menținerea în vigoare, în perioada martie 2013 - octombrie 2016, a unui contract de închiriere încheiat cu SC Romtelecom SA, pentru un pilon situat în spațiul din Constanta, Bd. Tomis nr. 79-81, fără însă a mai deține pe acest pilon echipamente și antene care să deservească activitatea proprie. Acest contract a produs SNR o pierdere de 64 mii euro. O altă pierdere, în sumă de aproximativ 24 mii euro, constând în venituri nerealizate de societate, a fost determinată de modal lipsit de eficiență prin care factorii decizionali ai SNR au ințeles să negocieze prețurile, atât cu societatea ROMTELECOM, cât și cu alte persoane juridice, în calitatea lor de client.“

Potrivit Curții de Conturi, s-au dispus măsuri pentru stabilirea întinderii prejudiciilor produse și pentru recuperarea acestora, inclusiv a foloaselor nerealizate, în cazul abaterii prezentate mai sus.

Ti-a placut articolul?

Comentarii