Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:18 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Iată cine a câștigat contractul! Nava maritimă de sprijin și intervenție cu scafandri „Grozavul“ întră în reparații capitale

ro

04 Jan, 2023 15:24 2447 Marime text
 
 
  • Potrivit licitatiapublica.ro, contractul, în valoare de 1.750.000 de lei, a fost atribuit companiei Ship Design Group SRL, cu sediul în Galați. 
 
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară 02145 Constanţa (Centrul de Scafandri Constanţa) cumpără servicii de proiectare în vederea reviziei majore, cu modernizări, la nava maritimă de sprijin și intervenție cu scafandri „Grozavul“.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, contractul, în valoare de 1.750.000 de lei, a fost atribuit companiei Ship Design Group SRL, cu sediul în Galați. 
 
Conform Confidas.ro, platformă consultată la data de 4 ianuarie 2023, Ship Design Group SRL se ocupă de activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, iar pentru anul trecut a raportat o cifră de afaceri de 1.204.129 de lei, cheltuieli de 7.274.489 de lei și o pierdere de 5.196.395 de lei.
 
Ship Design Group SRL este controlată de Vasile Giuglea, cu 90%, și de Ionel Chirica, cu 10%. Ca administratori apar Vasile Giuglea și Ştefan Giuglea.
 
Compania Ship Design Group SRL a încheiat două contracte de achiziții publice în valoare totală de 997.000 de lei, autoritățile contractante fiind Administrația Fluviala a Dunării de Jos RA Galați și Compania Națională Administrația Porturilor Dunării Maritime SA.
 
Vasile Giuglea apare în Ship Design Group SRL, iar în trecut a figurat în Ship Design Management SRL, Ship Design Group Trade SRL și în Opacs SNC, radiate.          
 
Ionel Chirica apare în Ship Design Group SRL, iar în trecut a figurat în Opacs SNC, radiată.
 
Potrivit centruldescafandri.ro, Nava Maritimă de Sprijin și Intervenție cu Scafandri „Grozavul“ a fost construită în şantierul Olteniţa între anii 1989 - 1993 şi a intrat în exploatare în aprilie 1993.
 
Fiind proiectat ca remorcher maritim de salvare, poate fi folosit ca spărgător de gheaţă în porturi şi în zonele costiere. Poate executa misiuni de salvare a navelor aflate în dificultate, salvare de echipaje, lupta împotriva incendiilor, evacuarea apei din compartimente inundate, sprijin logistic pentru activităţile de scufundare.
 
Caracteristici:

Deplasament (Tdw):3600 (încărcare maximă)
Dimensiuni (metri: lungime x lățime x pescaj): 64,8 x 14,6 x 5,5
Propulsie: 2 motoare Diesel; 5000 hp
Viteza (Noduri):12
Echipaj: 56
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
Deces, invaliditate ori îmbolnăviri
Iată cine va asigura personalul din Forțele Navale care execută activități de parașutism și/sau de scufundare pe teritoriul național! (DOCUMENT)

 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii