Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:38 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Completare la Convocatorul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor ARGUS SA

ro

16 Nov, 2022 00:00 1067 Marime text


                                    
  • Consiliul de Administratie ARGUS SA (Societatea) cu sediul in Constanta, Str.Industriala nr.1, judetul Constanta, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta sub nr. J13/550/1991, avand CUI RO1872644,
            Având în vedere:
            Convocatorul inițial al AGEA ARGUS SA din data de 29/30.11.2022, ora 11:00, publicat în Monitorul Oficial nr. 4541/28.10.2022
- Solicitarea SIF Oltenia SA, în calitate de acționar deținând 86,416% din capitalul social al Societății, formulată prin adresa nr. 11.862/09.11.2022 privind completarea ordinii de zi a AGEA convocată pentru data de 29/30.11.2022, ora 11:00
- Decizia nr.  20 din 11-11-2022  Consiliului de Administratie al ARGUS S.A.
- în conformitate cu prevederile art. 117 ind. 1 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, ale Legii 24/2017, ale reglementarilor ASF pentru aplicarea acesteia si cu prevederile Actului Constitutiv Argus SA, 
            completează ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, pentru data de 29.11.2022, ora 11.00, prima convocare, 30.11.2022, ora 11.00 a doua convocare, cu următorele puncte:
            1. Ratificarea Deciziei Consiliului de Administrație Argus SA nr. 19 din 03.11.2022 privind contractarea de către Argus SA a unor credite de la BRD - Groupe Societe Generale SA, în cadrul Programului ,,RURAL INVEST”, astfel:
a) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat/Garant, cu BRD - Groupe Societe Generale SA, în calitate de Creditor, a unui contract de credit pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului ,,IMM INVEST PLUS”  - Componența ,,Rural Invest” a unei linii de credit de tip revolving, în valoare de 5.000.000 (cinci milioane) RON, pe o perioadă de 36 de luni, pentru activitatea curentă a Societății (,,Contractul de Credit pentru Linie de Credit”);
b) Încheierea de către societate a următoarelor contracte de garanție (,,Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Linie de Credit, menționat la punctul 1, lit. a):
            i) Garanție de stat emisă de Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN SA (FGCR) în numele și contul Statului român, în proporție de maxim 90 % din valoarea creditului liniei de credit.
            ii) Ipoteca imobiliară legală asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de societate la BRD - Groupe Societe Generale SA de către Argus SA.
 
2. Împuternicirea domnului Dorel Radu în calitate de Director General și/sau a doamnei Mihaela Zamfir, în calitate de Director Financiar, cu datele anonimizate la sediul societății, să realizeze următoarele:
            a) să negocieze, semneze, perfecteze, elibereze și întocmească (în formă autentică, unde este cazul) în numele și pe seama Societății, Contractul de credit, Contractele de Garanție, precum și toate actele, confirmările și documentele în legătură cu acestea, precum și orice acte modificatoare ale acestora, în vederea aducerii la îndeplinire a rezoluțiilor adoptate în prezenta hotărâre.
            b) să întreprindă toate acțiunile în legătură cu înregistrarea Contractelor de Garanție sau a amendamentelor aduse acestora, la Registrul Național de Publicitate Mobiliară și/sau Registrul Comerțului competent și/sau în registrul acționarilor Societății și/sau în legătură cu notificare și/sau îndeplinirea oricărei alte formalități necesare în fața oricărei alte autorități competente sau terților părți interesate, precum și pentru publicarea prezentei Hotărâri în Monitorul Oficial al României, partea a IV-a; și
            c) în general, să îndeplinească toate acțiunile și demersurile necesare sau utile în scopul tranzacției avute în vedere de documentele menționate în rezoluțiile de mai sus.
             Persoana împuternicită are dreptul de a delega către terți, atribuțiile mandate prin  hotărâre.
 
            În urma completării si a renumerotării, ordinea de zi va fi urmatoarea:
1. Aprobarea efectuării de către Consiliul de Administrație de tranzacții pe piața de capital și de tranzacții cu valori mobiliare care nu sunt admise la tranzacționare sau nu sunt tranzacționate în cadrul unui loc de tranzacționare, în valoare maximă de 32.500.000 lei, pe o perioadă de 12 luni de la data adoptării hotărârii Adunarii Generale Extraordinare a Acționarilor.
2. Ratificarea Deciziei Consiliului de Administrație Argus SA nr. 19 din 03.11.2022 privind contractarea de către Argus SA a unor credite de la BRD - Groupe Societe Generale SA, în cadrul Programului ,,RURAL INVEST”, astfel:
a) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat/Garant, cu BRD - Groupe Societe Generale SA, în calitate de Creditor, a unui contract de credit pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului ,,IMM INVEST PLUS”  - Componența ,,Rural Invest” a unei linii de credit de tip revolving, în valoare de 5.000.000 (cinci milioane) RON, pe o perioadă de 36 de luni, pentru activitatea curentă a Societății (,,Contractul de Credit pentru Linie de Credit”);
b) Încheierea de către societate a următoarelor contracte de garanție (,,Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Linie de Credit, menționat la punctul 1, lit. a):
i) Garanție de stat emisă de Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN SA (FGCR) în numele și contul Statului român, în proporție de maxim 90 % din valoarea creditului liniei de credit.
ii) Ipoteca imobiliară legală asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de societate la BRD - Groupe Societe Generale SA de către Argus SA.
3. Împuternicirea domnului Dorel Radu în calitate de Director General și/sau a doamnei Mihaela Zamfir, în calitate de Director Financiar, cu datele anonimizate la sediul societății, să realizeze următoarele:
a) să negocieze, semneze, perfecteze, elibereze și întocmească (în formă autentică, unde este cazul) în numele și pe seama Societății, Contractul de credit, Contractele de Garanție, precum și toate actele, confirmările și documentele în legătură cu acestea, precum și orice acte modificatoare ale acestora, în vederea aducerii la îndeplinire a rezoluțiilor adoptate în prezenta hotărâre.
b) să întreprindă toate acțiunile în legătură cu înregistrarea Contractelor de Garanție sau a amendamentelor aduse acestora, la Registrul Național de Publicitate Mobiliară și/sau Registrul Comerțului competent și/sau în registrul acționarilor Societății și/sau în legătură cu notificare și/sau îndeplinirea oricărei alte formalități necesare în fața oricărei alte autorități competente sau terților părți interesate, precum și pentru publicarea prezentei Hotărâri în Monitorul Oficial al României, partea a IV-a; și
c) în general, să îndeplinească toate acțiunile și demersurile necesare sau utile în scopul tranzacției avute în vedere de documentele menționate în rezoluțiile de mai sus.
 Persoana împuternicită are dreptul de a delega către terți, atribuțiile mandate prin  hotărâre.
4. Aprobarea datei de 16.12.2022 ca data de înregistrare și a datei de 15.12.2022 ca data “ex date”, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotarârilor adoptate.
5. Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalităţile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanța, spre a fi menţionată în registru şi publicată în Monitorul Oficial al României, la Bursa de Valori București sau oriunde va fi necesar, precum şi toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.
Restul prevederilor cuprinse in convocatorul publicat în Monitorul Oficial nr. 4541/28.10.2022 raman neschimbate.
 
 
Presedinte Consiliu de Administraţie,
  ARGUS SA
  George Visan
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii