De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
23:51 21 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Bivolul Advertising SRL, îndopată cu bani europeni Cât a alocat Primăria Mangalia pentru promovarea turismului (documente)

ro

05 Oct, 2016 00:00 1642 Marime text
 
În anul 2011, cetăţenii municipiului Mangalia credeau că le-a pus Dumnezeu mâna în cap. Administraţia, condusă la acea vreme de Mihai Claudiu Tusac, obţinea fonduri europene în valoare de 503.155,52 de lei pentru proiectul „Mangalia - produs turistic integrat”.
 
Planurile fostului primar PSD erau măreţe. Proiectul avea să promoveze potenţialul turistic al oraşului Mangalia şi să creeze infrastructura necesară pentru creşterea atractivităţii României ca destinaţie turistică. Cu alte cuvinte, proiectul, derulat prin Programul Operaţional Regional (POR), avea să transforme Mangalia în destinaţia de vacanţă a turiştilor străini. Din păcate, un an mai târziu, când proiectul a fost implementat, nu s-au văzut rezultate spectaculoase. Deşi au fost tipărite peste 5.000 de hărţi turistice, 8.000 de mape, 1.500 de postere şi 10.000 de pliante de promovare, pe lângă crearea de spoturi TV, bannere, cărţi poştale, pixuri, brelocuri, şepci şi agende, efectul nu a fost vizibil. Mangalia nu era invadată de turişti străini şi nici contribuţiile hotelierilor la bugetul local nu crescuseră brusc.
 
În ediţia de astăzi a cotidianului ZIUA de Constanţa, vă prezentăm cum s-a desfăşurat licitaţia pentru elaborarea unor servicii de publicitate şi informare aferente acestui proiect.
Astfel, Consiliul Local (CL) Mangalia a atribuit, în data de 8 iulie 2011, contractul privind servicii de publicitate şi informare prin intermediul unui spot TV pentru proiectul „Mangalia - produs turistic integrat”.
 
Invitaţia de participare aferentă contractului a fost lansată în luna mai a anului 2011 în portalul electronic al achiziţiilor publice. Criteriul de atribuire a contractului, cu o valoare totală estimată de 180.000 de lei, a fost „oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic”, iar tipul procedurii a fost „cerere de ofertă”, conform documentelor. Comisia de evaluare, desemnată prin decizia numărul 691 din data de 6 iunie 2011, a fost compusă din: Marian Macău - preşedinte, Liliana Ghiţă, Teodora Puşcaşu, Dan Ciprian Popa şi Ioana Baban - membri. Şedinţele comisiei pentru evaluarea ofertelor s-au desfăşurat pe parcursul lunii iunie, la sediul Primăriei Mangalia.
 
Operatorii economici care au depus oferte au fost: Media Consulta Internaţional SRL, Soti Cable Neptun SRL, cu o propunere financiară în valoare de 179.160 de lei, adică 43.448,53 de euro, şi Bivolul Adevertising SRL, cu o ofertă financiară în valoare de 118.000 de lei, adică 28.616,47 de euro. De menţionat că sumele pretinse de cei doi agenţi economici nu includ TVA. De asemenea, ambele oferte au avut o valabilitate de 90 de zile.
 
Oferta depusă de Soti Cable Neptun SRL a fost respinsă, întrucât comisia de evaluare a stabilit că societatea nu îndeplineşte una sau mai multe condiţii menţionate în documentaţia de atribuire, fără a da prea multe detalii, iar societăţii Media Consulta Internaţional SRL i-au fost cerute mai multe clarificări. Cum răspunsurile la întrebările comisiei de evaluare nu au fost pe măsură, şi această companie a părăsit „cursa” pentru câştigarea contractului scos la bătaie de Primăria Mangalia.
 
În urma aplicării criteriului de atribuire „oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic”, câştigătoare a fost declarată firma Bivolul Advertising SRL, cu o propunere financiară de 118.000 de lei, fără TVA, conform raportului procedurii încheiat în luna iunie a anului 2011. Societatea Bivolul Advertising SRL a obţinut punctajul maxim din partea comisiei de evaluare, adică 100 de puncte, nemaiavând, practic, concurenţi.
 
Pentru că a câştigat acest contract, agentul economic Bivolul Advertising SRL s-a obligat să creeze spotul TV pentru promovarea Mangaliei în patru limbi de circulaţie europeană şi să îl difuzeze de 15 ori. Mai mult decât atât, societatea s-a angajat să difuzeze campania media de promovare a municipiului de 80 de ori.

Despre Bivolul Advertising SRL

În ceea ce priveşte firma câştigătoare, Bivolul Advertising SRL, aceasta are sediul social în Sectorul 6 din Bucureşti, pe Splaiul Independenţei, şi a fost înfiinţată în anul 2003. Societatea se ocupă de „activităţi de producţie cinematografică, video şi de programe de televiziune”. Asociatul unic al societăţii este Florin Ciprian Miclea, născut în luna aprilie a anului 1978, în localitatea Brad din judeţul  Hunedoara. De precizat că acesta deţine şi calitatea de administrator al societăţii.
 
În anul 2015, societatea a avut datorii totale de 3.711.312 lei, venituri totale în valoare de 13.840.079 de lei şi cheltuieli totale de 10.814.532 de lei. În acelaşi an, societatea a avut o cifră de afaceri de 10.900.874 de lei şi un număr de 14 angajaţi. Anul trecut, firma i-a adus un profit proprietarului de 3.025.547 de lei. La data de 13 iulie 2016, nu figura cu datorii către bugetul de stat.
 
De altfel, societatea nu se află la primul contract cu statul. În anul 2014, firma a obţinut două contracte de la Societatea Română de Televiziune (SRTV). Primul a fost câştigat pe 21 august 2014, pentru închirierea unui car HD pentru meciul Steaua - Ludogoret. Contractul a avut o valoare totală finală de 169.885,10 lei.
 
Cel de-al doilea contract încheiat cu SRTV pe care vi-l supunem atenţiei a avut ca obiect tot închirierea unui car HD, dar şi a unui generator Twin Pack, cu personalul de deservire aferent, contract pentru care Televiziunea Română a plătit 657.045 de lei. Anunţul de atribuire a acestui contract a fost afişat la data de 9 octombrie 2014.
 
În secţiunea „Documente”, puteţi consulta anunţul de atribuire, procesul-verbal şi raportul procedurii aferente desfăşurării licitaţiei descrise mai sus.

Ti-a placut articolul?

Comentarii