Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:39 17 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Brandul Orange sarbatoreste 10 ani de prezenta in Romania

ro

06 Apr, 2012 00:03 808 Marime text
Bucuresti, 5 aprilie 2012. Orange implineste astazi 10 ani de la lansarea brandului pe piata din Romania. Sub deviza unui brand care ofera servicii simple, inovatoare si accesibile, Orange s-a integrat natural in activitatea clientilor si a adus in premiera servicii si produse inovatoare, menite sa le faca viata mai usoara.

Toate aceste demersuri s-au reflectat in rezultatele obtinute inca din primii ani de dupa rebranding, cand Dialog si ALO au devenit Orange. Astfel, estimarile companiei prognozate pentru urmatorii ani au fost depasite prin cresterea semnificativa a numarului de clienti ajungand ca, la finalul anului 2003, numarul de clienti sa fie cu 50% mai mare fata de 2002, iar in 2004 cu 123%.

Compania se ghideaza dupa cinci valori importante, care se regasesc in toate actiunile pe care le intreprinde. Orange este simplu, deschis, surprinzator, dinamic si onest. De-a lungul celor 10 ani Orange a lansat mai multe premiere in Romania, printre care se numara programul Orange Thank You, serviciul MMS, Orange film, tehnologia 3G, oferta pentru juniori si cea pentru seniori, serviciul HD Voice si cea mai mare viteza de internet mobil de 43,2 Mbps.

Astazi, cu ocazia acestei aniversari, Orange porneste o campanie care completeaza programul intern de voluntariat „tu pentru comunitate", prin care acorda o zi libera pe an angajatilor care doresc sa se implice in actiuni de voluntariat. Astfel, cei care sustin si contribuie la dezvoltarea comunitatii pot alege proiecte sociale, din domenii precum educatie, cultura, sanatate sau mediu. Aceasta initiativa face parte din strategia de responsabilitate sociala a companiei si incurajeaza angajatii sa se inscrie in proiecte pe care Orange le sustine deja sau sa propuna activitati de voluntariat compatibile cu preferintele lor.

„Orange reprezinta atat pentru angajati, cat si pentru clientii nostri, un brand dinamic si deschis, cu valori pe care le transpunem in activitatile zilnice. Ne-am dorit ca aniversarea celor 10 ani de brand Orange in Romania sa reprezinte mai mult decat o sarbatorire si sa vorbeasca despre valorile noastre. Prin acest program de voluntariat vom sustine comunitatea locala si vom contribui nu doar financiar sau prin produsele oferite, ci si cu timpul si experienta noastra." a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.

Ti-a placut articolul?

Comentarii