Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:11 16 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Peripeţiile unor constănţeni în Italia Călătorii acuză - „Fly România îşi abandonează pasagerii“ (document)

ro

18 Jun, 2014 00:00 10068 Marime text
peripetiile unor constanteni in italia calatorii acuza fly romania isi abandoneaza pasagerii 498566
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Elena Gruia 30 Jul, 2014 16:06 Cea mai neserioasa ... 'companie' de zbor. Am achitat biletele in urma cu 4 luni iar cu 2 saptamani inainte de plecare m-au anuntat prin e-mail ca se anuleaza zborul si ca voi primi banii inapoi in max 30 zile. Pe singurul nr de telefon fix cu greu raspunde cineva, dupa zeci de minute de asteptare .... Intr-un cuvant: neseriosi, iresponsabili, neinteresati. Evitati-i deoarece cu siguranta veti pierde timp si bani.
  • stegaru adrian torino italia 29 Jul, 2014 18:54 BUNA MA NUMESC ADRIAN SI AM SI EU O EXPERIENTA NEPLACUTA CU ACEASTA ASA NUMITA FIRMA SAU DACA O PUTEM NUMI ASA .POVESTEA MEA INCEPE CAM ASA,..EU PIN LUNA IUNIE AM ACHIZITIONAT 4 BILETE TULCEA BERGAMO DUS INTORS PENTRU SOCRII SI UNCHII MEI CARE AM PLATIT SUMA DE 442 EURO PE DATA DE 1 IULIE AM PRIMIT UN E/MAIL PRECUM CA CURSA CARE TREBUIA SA AIBA LOC PE DATA DE 14 IULIE SA ANULAT DE ATUNCI A TRECUT 1 LUNA DE CAND SUN LA ACEL NUMAR CARE IMI RASPUNDE UN CALL CENTER SI MA TOT MINTE CA IMI VIREAZA BANII IN CONT ,PRIMA DATA MI_A SPUS CA DUPA 10 ZILE A DOUA OARA MI_A SPUS DUPA 7 ZILE SI ASA A CONTINUAT PANA ACUM 2 ZILE CAND AM SUNAT DIN NOU SI MI_A SPUS CA PESTE 15 ZILE.EU AM RUGAMINTEA LA CINE SE PRICEPE MAI MULT IN ACEASTA SITUATIE CE AM DE FACUT PENTRU AM RECUPERA BANII?CE ESTE DE FACUT?TRIMITETI-MI VA ROG UN E-MAIL PE ADRESA adyflory81@yahoo.com
  • Gugiu Mariana 25 Jul, 2014 21:37 Pot spune despre compania Flyromania cea mai neserioasa firma .Am cumparat doua bilete dus antors Barcelona-Bucuresti pentru data de 1 August si anapoiere 29 August anca din data de 17 mai iar acum m-au anuntat ca s-a anulat zborul din motive comerciale.Acum nu -mi raspund nici la emailuri nici la tel. Poate este cineva care ma poate ajuta.Locuim an Madrid vroiam sa venim an tara dupa un an de munca acasa la parinti.cum a-mi pot recupera banii pe bilet nu mai spun ca am pierdut si banii pe bilete de tren Madrid -barcelona pentru a ajunge an acest aeroport.Cred ca e o companie fantoma care anseala oamenii..Aveti grija fratilor nu mai luati teapa cum am luat eu si atatea altii si poate se gaseste cineva sa faca dreptate.
  • Codo 20 Jul, 2014 10:42 @tataie: nu e vorba numai de low cost. Cand stai in Tulcea si vrei sa zbori taman unde promite compania asta de doi lei, e normal sa speri ca va functiona in loc sa iti iei biletul din bucurestiul unde ajunge dupa 5 ore de microbuz sau tren cu bagajele in spate si fara aer conditionat. E pur si simplu bun simt iar biletele nu costa 10 euro.
  • Tataie 19 Jul, 2014 10:48 Acum nu vreti sa mergeti 10 pasageri cu bilete de 10 euro dus-intors pina la Verona sau Barcelona cu un avion ale carui costuri de operare depasesc 15.000€ per cursa! E normal ca daca avionul e ocupat in proportie de 30% sau chiar mai putin sa anuleze cursa din motive comerciale... Daca nu vreti surprize neplacute zburati cu Tarom, ca ei va duc si daca sint 5 pasageri in avion! Insa pretul nu e de 10€... Asa e la aviatie! V-a prostit low-costul asta! Zburati cu companii consacrate si pe bani normali pt un bilet de avion(nu de tramvai) si nu veti avea surprize!
  • Eugen 17 Jul, 2014 13:07 Mi a fost anulata si mie cursa (Otopeni - Frankfurt Hahn), insa cei de la FlyRomania s-au comportat ireprosabil si mi au luat bilet pe alta cursa de linie in ziua in care aveam zborul (si nu cu o zi sau doua dupa). S-a intamplat la fel si la intoarcere - mi-au luat zbor pe alta cursa in aceeasi zi.
  • Bira Liliana 11 Jul, 2014 14:12 felicitari pentru articol. Rugam ziarul Ziua cat si alti jurnalisti din presa de investigatie din Romania, sa investigheze situatia creata de aceasta companie aeriana, care a anulat pana in prezent sute de zboruri,fara a da vreo explicatie, sau a restitui banii platiti pentru biletele de avion, pasagerilor afectati de aceste anulari.
  • Nita Sandel 10 Jul, 2014 21:02 In sfirsit un ziar care scrie adevarul despre acesti mizerabili care au profitat de increderea oamenilor.bravo asteptam vesti in continuare asa vom stii cum sa actionam in cea ce priveste aceasta companie.