Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
07:18 16 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noul Mercedes-Benz Clasa A a fost lansat la Constanţa (galerie foto)

ro

15 Oct, 2012 01:00 2789 Marime text
mercedes.jpgŢiriac Auto a lansat la Constanţa noul Mercedes-Benz Clasa A, în cadrul Roadshow-ului „Pulsul unei noi generaţii". Cu noua Clasă A, Mercedes-Benz deschide un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoţii deosebit de puternice prin design, are motorizări foarte performante, cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) şi 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) şi are cel mai bun coeficient aerodinamic din segment - 0.27.

În acelaşi timp, noua Clasă A enunţă un principiu esenţial al Mercedes-Benz: siguranţa nu depinde de preţul maşinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST. Preţurile noii Clase A încep de la 19.900 de euro (fără TVA) pentru modelul A 180 BlueEFFICIENCY.

DSCF5075.jpg

„Mercedes-Benz devine cel mai dinamic brand auto premium din lume. Prin felul în care a fost dezvoltată, noua Clasă A este o parte importantă a acestei schimbări. Noua Clasă A este complet nouă, până în cel mai mic detaliu. În industria auto, nu ai de multe ori şansa de a începe de la zero, de la o simplă coală albă de hârtie. Inginerii noştri au profitat din plin de această oportunitate", explică dr. Dieter Zetsche, preşedintele Daimler AG şi director general Mercedes-Benz Cars.

Cel mai dinamic şi complex model din segmentul compact, autoturismul a fost apreciat de către specialişti prin conceptul său revoluţionar, caracterul distinct faţă de predecesorul său, designul original, motorizările performante şi aerodinamica.

DSCF5080.jpg

La nivel global, Clasa A a fost un succes încă de la lansarea iniţială din 1997, când a creat un sub-segment al clasei sale datorită unui concept unic de design. A doua generaţie, lansată în 2005, a fost comercializată în peste un milion de exemplare.

Ti-a placut articolul?

Comentarii