Cât va achita CNAIR pentru reparaţiile podurilor, ale pasajelor şi ale viaductelor din administrarea DRDP Constanţa (document)
Cât va achita CNAIR pentru reparaţiile podurilor, ale pasajelor şi ale viaductelor din administrarea DRDP Constanţa
29 Jan, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1760
Marime text



Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenta conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director general regional; ec. David Roxana - director economic; ing. Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; ing. Radulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă; ing.Tudorache Rodica - şef Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri BMS; ing. Bunghez Adrian - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri BMS; ing. Catana Tudorel - şef Serviciul Producţie; ing. Chirica Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; ec. Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; ec. Iorgoveanu Cristi-Dima - Serviciul Achiziţii; tehnician Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Tisa Adrian - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate; ec. Resit Emre - şef Serviciul Financiar, Salarizare; ec. Satrapele Doina - şef Compartiment CFP.Condiţii pentru ofertanţi
Ofertantul trebuie să demonstreze că a executat şi a dus la bun sfârşit, în ultimii cinci ani, lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţie şi/sau înlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor la poduri/pasaje/viaducte şi/sau montare de dispozitive noi de acoperire a rosturilor la obiective de investiţii de poduri/pasaje/viaducte, în valoare cumulată de cel puţin 919.000 de lei fără TVA, la nivelul a cel mult cinci contracte. Ultimii cinci ani se raportează la termenul-limită de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzătoare a Instrucţiunii ANAP nr. 2/2017 (art. 13). Conform art. 11, alin. 3 din acest document, prin lucrări duse la bun sfârşit înţelegem lucrări recepţionate pe obiecte care sunt însoţite de proces-verbal de recepţie, întocmit în conformitate cu prevederile legale şi tehnice din domeniul din care face parte obiectul contractului; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal la terminarea lucrărilor; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal de recepţie finală.În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii