Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
02:48 23 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cât va achita CNAIR pentru reparaţiile podurilor, ale pasajelor şi ale viaductelor din administrarea DRDP Constanţa (document)

ro

29 Jan, 2018 00:00 401 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Reparaţii şi înlocuiri dispozitive de acoperire a rosturilor de dilataţie la poduri, pasaje, viaducte din administrarea DRDP Constanţa, pe o perioadă de patru ani“, în valoare estimată fără TVA de 7.943.166,55 de lei. Potrivit anunţului de participare, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de patru ani. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 7.03.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 2.04.2018, ora 18.00.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenta conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director general regional; ec. David Roxana - director economic; ing. Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; ing. Radulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă; ing.Tudorache Rodica - şef Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri BMS; ing. Bunghez Adrian - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri BMS; ing. Catana Tudorel - şef Serviciul Producţie; ing. Chirica Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; ec. Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; ec. Iorgoveanu Cristi-Dima - Serviciul Achiziţii; tehnician Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Tisa Adrian - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate; ec. Resit Emre - şef Serviciul Financiar, Salarizare; ec. Satrapele Doina - şef Compartiment CFP.

Condiţii pentru ofertanţi 

Ofertantul trebuie să demonstreze că a executat şi a dus la bun sfârşit, în ultimii cinci ani, lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţie şi/sau înlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor la poduri/pasaje/viaducte şi/sau montare de dispozitive noi de acoperire a rosturilor la obiective de investiţii de poduri/pasaje/viaducte, în valoare cumulată de cel puţin 919.000 de lei fără TVA, la nivelul a cel mult cinci contracte. Ultimii cinci ani se raportează la termenul-limită de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzătoare a Instrucţiunii ANAP nr. 2/2017 (art. 13). Conform art. 11, alin. 3 din acest document, prin lucrări duse la bun sfârşit înţelegem lucrări recepţionate pe obiecte care sunt însoţite de proces-verbal de recepţie, întocmit în conformitate cu prevederile legale şi tehnice din domeniul din care face parte obiectul contractului; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal la terminarea lucrărilor; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal de recepţie finală.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 
 
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii