Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
19:04 16 09 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

3 sfaturi și exerciții fizice ușoare pentru începători

ro

23 Aug, 2021 15:40 575 Marime text

Oricine își poate îmbunătăți sănătatea inimii și se poate bucura de alte beneficii ale exercițiilor fizice - chiar dacă vă petreceți cea mai mare parte a timpului pe canapele.
 
A vă convinge că este timpul să începeți să faceți mișcare ar trebui să fie ușor, având în vedere că există atât multe beneficii. Dar găsirea unei rutine de exerciții care funcționează pentru dvs. și să începeți să mergeți pe calea cea bună poate fi mai dificil.
 

Începeți încet

Dacă încercați să treceți direct la o rutină intensă de exerciții fizice, probabil că vă veți simți atât de epuizat, încât veți renunța din nou. Începeți încet, cu exerciții ușoare, pentru a obține beneficiile și a vă îmbunătăți sănătatea inimii. Începerea lentă, de asemenea, permite corpului să se obișnuiască cu mai multă activitate fizică și reduce riscul de accidentare.
 
Pentru a începe să faceți o diferență în sănătatea inimii dvs. și să obțineți cele mai multe beneficii, faceți-vă un plan și aveți în vedere obiective specifice. „Veți vedea că, cu un start treptat și mentalitatea corectă, o rutină de fitness vă poate îmbunătăți în mod semnificativ sănătatea cardiovasculară în termen de trei luni", spune Jonathan H. Whiteson, MD, director medical al programului de sănătate și reabilitare cardiacă și pulmonară la Universitatea din New York Langone Medical Center.
 
Nu este nevoie să vă împingeți la limită din prima zi. „Amintiți-vă că fitness-ul începe cu doar a face mai mult astăzi decât ați făcut ieri", spune Dr. Whiteson. „Chiar și petrecerea a 30 de minute făcând ceva activ, în loc să stați jos, este începutul unui program de fitness".
 
Pentru a afla cât de mult vă mișcați, folosiți un pedometru. „Folosirea unui pedometru este una dintre cele mai bune modalități de a începe o creștere a activității", spune Burron. Înregistrați pașii timp de aproximativ trei zile pentru a obține o medie. Apoi utilizați acest număr pentru a stabili un obiectiv, crescând numărul pașilor cu 20% în fiecare zi, pentru a ajunge în cele din urmă la 10.000 de pași pe zi.
 

Alegeți activitățile care vă plac

Nu vă forțați să alergați în fiecare zi dacă urâți să alergați și nu petreceți ore întregi blestemând bicicleta eliptică sau staționară la sală, dacă acele antrenamente nu vă atrag. Găsirea unui exercițiu de care să vă bucurați este o parte importantă a unei strategii de a vă schimba stilul de viață. Tipul exercițiului pe care îl alegeți vă afectează motivația de a vă mișca.
 

Exerciții ușoare la domiciliu și la locul de muncă

Cu un program de lucru agitat, urmat de treburi la domiciliu, poate fi greu să încorporați câteva ore la sală pe săptămână. Vestea bună este că nu trebuie să mergeți nicăieri pentru a avea parte de un antrenament bun. Orice mișcare poate fi considerată activitate fizică și va arde calorii. Încercați aceste modalități de a încorpora exerciții ușoare în ziua dvs.:
 
  • Parcați în partea din spate a parcării, astfel încât să trebuie să mergeți puțin mai departe la destinație. Pentru un antrenament în plus, transportați alimentele în brațe, în loc să le împingeți într-un cărucior.
  • Faceți o curățenie amănunțită în casă. Pentru a arde chiar și mai multe calorii, cântați și dansați în timp ce curățați.
  • Când aveți de ales, utilizați scări în loc de scări rulante sau un lift. Încercați să urcați repede scările, în loc să mergeți încet.
  • Când este fezabil, mergeți pe jos, în loc să conduceți, să luați un tren sau autobuzul.
  • Utilizați o bilă de fitness în loc de un scaun. Vă forțează să vă contractați continuu mușchii din abdomen, pentru a rămâne echilibrat.
  • Jucați-vă cu copiii dvs. Alergarea este un joc minunat pentru a vă crește pulsul și arde calorii.
  • Râdeți, săriți în sus și în jos, dansați și bucurați-vă de viață.
 
Mișcarea nu trebuie să fie o sarcină enervantă de pe lista dvs. sau ceva de care să vă temeți. Dacă faceți alegeri simple în fiecare zi, pentru a vă ajuta să vă mișcați puțin mai mult, inima dvs. va profita de toate beneficiile.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii