Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:36 09 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Clinic Judetean de Urgență "Sfantul Apostol Andrei" Constanța angajează. Vezi posturile scoase la concurs

ro

18 Oct, 2024 13:59 1100 Marime text


Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: Pexels

In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs următoarele posturi vacante: un post Referent de specialitate IS –Sef Serviciu privat pentru situații de urgență – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgenț, un post Referent de specialitate IS ( specialist de prievenire) cu atribuții de Inspector protective civilă – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența și un post de Referent de specialitate IA – Compartiment de Management al Calității Serviciilor de Sănătate


Condiţii generale de participare la concurs

Candidații care doresc să participe la acest concurs trebuie să aibă cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România, să cunoască limba română, scris și vorbit, să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale și capacitate deplină de exercițiu.

Totodată, candidații trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate, să îndeplinească condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs și să nu fie condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Referent de specialitate IS – Sef Serviciu privat pentru situatii de urgență – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența

Candidații pentru acest post trebuie să aibă studii superioare, cursuri, competențe și cursul de Șef Serviciu privat/voluntar pentru Situații de Urgență sau Brevet de Pompier Specialist.


De asemenea, se solicită vechime în specialitatea studiilor de 6 ani si 6 luni și vechime in specialitatea postului de minim 2 ani vechime în domeniul de prevenire si stingere a incediilor sau echivalent.

Referent de specialitate IS ( specialist de prievenire) cu atributii de Inspector protective civilă – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența

Candidații pentru acest post trebuie să aibă studii superioare, cursuri, competențe nivelul studiilor: studii superioare și cursul de Inspector protecție civilă sau echivalent (specialist in domeniul protecției civile).

Totodată, se solicită cursul de Cadru Tehnic P.S.I. sau echivalent (specialist de prevenire),  vechime în specialitatea studiilor de 6 ani si 6 luni și vechime in specialitatea postului de minim 2.


Referent de specialitate IA – Compartiment de Management al Calității Serviciilor de Sănătate

Candidații pentru acest post trebuie să aibă studii superioare cu diplomă de licență, vechime în specialitatea studiilor de 6 ani si 6 luni și vechime în specialitatea postului de minim 2.

Totodată, este nevoie să fie absolvenți ai unui program de formare în domeniul managementului calitatii serviciilor de sănătate(MQ), specializarea Managementul Calitatii Serviciilor de Sănătate, recunoscut de A.N.M.C.S și cursul  de auditor calitate (constituie avantaj).

Ce acte va conține dosarul de înscriere?

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declarație de consimțamânt privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) livret militar, unde este cazul – copie;
m) chitanță plata taxă concurs – original;
n) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.

Programul concursului pentru  Referent de specialitate IS – Sef Serviciu privat pentru situatii de urgență și Referent de specialitate IS ( specialist de prievenire) cu atributii de Inspector protective civilă

Concursul se va desfăşura la sediul unitații.

Selecția dosarelor
Dosarele pentru concurs se pot depune până la data de 04.11.2024,ora 12:00.
Selecția dosarelor va fi în data de 05.11.2024, ora 10:00, iar rezultatele se vor afișa în data de 06.11.2024, ora 10:00.
Contestațiile se vor putea depune până la data de 07.11.2024, ora 10:00.
În data de 08.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa contestațiile selecției dosarelor, urmând ca la ora 13:00 să se comunice rezultatele contestațiilor

Proba practică
Proba practică se va susține în data de11.11.2024, ora 10:00.
Rezultatele probei practice se vor afișa în data de 12.11.2024, ora 10:00.
Până la data 13.11.2024, ora 10:00 se pot  depunere contestaţiile, iar în data de 14.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa, urmând ca la ora 14:00 să se afișeze rezultatele.

Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 15.11.2024,  ora 10:00.
Rezultatele probei scrise se vor afișa în data de18.11.2024, ora 10:00.
Până la data 19.11.2024,ora 10:00 se pot  depunere contestaţiile, iar în data de  20.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa, urmând ca la ora 14:00 să se afișeze rezultatele.

Interviul
Interviul va fi în data de 21.11.2024, ora 10:00 , iar rezultatele se vor afișa în data de  22.11.2024, ora 10:00.
Contestațiile se vor putea depune până la data de 25.11.2024, ora 10:00.
În data de 26.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa contestațiile probei interviu, urmând ca la ora 14:00 să se comunice rezultatele contestațiilor.

În data de 27.11.2024, ora 10:00 se vor afișa rezultatele finale.

Nota: Proba practica de evaluare a aptitudinilor fizice, conform Anexei Ordinului nr. 51/2024 pentru aprobarea criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta se va desfasura pe Stadionul C.F.R. Constanţa.

Pentru sustinerea probei practice, candidatii vor avea echipament sportiv.

Probele și baremele pentru proba practică

1. Pista cu obstacole pe 100 m, conform regulamentului concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare si private pentru situatii de urgenta – maxim 35 de secunde
2. Alergare de rezistenta pe 1 000 m – maximum 7 minute
3. Alergare de viteza pe 50 m – maxim 10 de secunde
4. Abdomene – minimum 20 de repetari
 
Programul concursului pentru Referent de specialitate IA – Compartiment de Management al Calității Serviciilor de Sănătate

Selecția dosarelor
Dosarele pentru concurs se pot depune până la data de 04.11.2024,ora 12:00.
Selecția dosarelor va fi în data de 05.11.2024, ora 10:00, iar rezultatele se vor afișa în data de 06.11.2024, ora 10:00.
Contestațiile se vor putea depune până la data de 07.11.2024, ora 10:00.
În data de 08.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa contestațiile selecției dosarelor, urmând ca în data de 11.11.2024, la ora10:00 să se comunice rezultatele contestațiilor.

Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 12.11.2024,  ora 10:00.
Rezultatele probei scrise se vor afișa în data de 13.11.2024, ora 10:00.
Până la data 14.11.2024,ora 10:00 se pot  depunere contestaţiile, iar în data de  15.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa, urmând ca în data de 18.11.2024, ora 10:00 să se afișeze rezultatele.

Interviul
Interviul va fi în data de 19.11.2024, ora 10:00 , iar rezultatele se vor afișa în data de  20.11.2024, ora 10:00.
Contestațiile se vor putea depune până la data de 21.11.2024, ora 10:00.
În data de 22.11.2024, ora 10:00 se vor soluționa contestațiile probei interviu, urmând ca în data de 25.11.2024,  ora 10:00 să se comunice rezultatele contestațiilor.

În data de 26.11.2024, ora 10:00 se vor afișa rezultatele finale.

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța .

Bibliografia și tematica

Bibliografia și tematica pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de referent de specialitatedin cadrul Compartimentului de
management al calitații serviciilor de sănătate:

1. Legea nr. 185/2017 privind asigurarea calitații in sistemul de sănătate, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sănătații, republicată, cu modificările si completările ulterioare (titlul VII Spitalele si art. 249 pentru ocuparea posturilor din spitale);
3. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările si completările ulterioare;
4. Legea nr. 3/2021 privind prevenirea, diagnosticarea si tratamentul infecțiilor asociate asistenței medicale din unitățile medicale si din centrele rezidențiale pentru persoanele adulte aflate in dificultate din România;
5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea securitații si sănătații in munca nr. 319/2006, cu modificarile ulterioare;
7. Ordinul ministrului sănătații și al președintelui Autoritații Naționale de Management al Calitații in Sănătate nr. 1.312/250/2020 privind organizarea si funcționarea structurii de management al calitații serviciilor de sănătate in cadrul unitaților sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanța, in procesul de implementare a sistemului de management al calitații serviciilor de sănătate si siguranței pacientului;
8. Ordinul ministrului sanatatii nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii si metodologiei de evaluare si acreditare a spitalelor;
9. Ordinul presedintelui Autoritații Naționale de Management al Calitații in Sănătate nr. 10/2018 privind aprobarea categoriilor de acreditare a unitaților sanitare cu paturi aferente celui de al II-lea ciclu de acreditare, cu modificările si completarile ulterioare;
10. Ordinul președintelui Autoritații Nationale de Management al Calitații in Sănătate nr. 298/2020 pentru aprobarea Metodologiei privind monitorizarea procesului de implementare a sistemului de management al calitații serviciilor de sănătate si siguranței pacientului;
11. Ordinul președintelui Autoritații Naționale de Management al Calitații in Sănătate nr. 185/2020 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind desfasurarea etapei de pregatire a evaluarii unitatilor sanitare cu paturi;
12. Ordinul președintelui Autoritații Naționale de Management al Calitații in Sănătate nr. 32/2020 privind aprobarea modalitații de plată de către unitațile sanitare a taxei de acreditare, cu modificările si completările ulterioare;
13. Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității in Sănătate nr. 147/2020 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind desfășurarea etapei de evaluare a unitaților sanitare cu paturi;
14. Ordinul presedintelui Autorițații Naționale de Management al Calității in Sănătate nr. 148/2020 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind desfășurarea etapei de acreditare a unitaților sanitare cu paturi;
15. Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității in Sănătate nr. 432/2019 privind aprobarea conditiilor si a metodologiei de suspendare a acreditării unitaților sanitare cu paturi, cu modificările si completările ulterioare;
16. Ordinul ministrului sănătații publice nr. 1.410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;
17. Ordinul ministrului sănătații publice nr. 914/2006 pentru aprobarea normelor privind condițiile pe care trebuie să le indeplinească un spital in vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare, cu modificările si completările ulterioare;
18. Ordinul ministrului sănățatii nr. 961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția si sterilizarea in unitățile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curațenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, in funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectanțelor chimice in funcție de suportul care urmează să fie tratat si a metodelor de evaluare a derulării si eficienței procesului de sterilizare, cu modificările ulterioare;
19. Ordinul ministrului sănătații nr. 1.101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale in unitațile sanitare;
20. Ordinul ministrului sănătații nr. 1.501/2016 privind aprobarea implementării mecanismului de feedback al pacientului in spitalele publice;
21. Ordinul ministrului sănătații nr. 1.502/2016 pentru aprobarea componenței și a atribuțiilor Consiliului etic care funcționează in cadrul spitalelor publice;
22. Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitaților publice.



Citește și:
Primăria Orașului Năvodari din județul Constanța scoate la concurs mai multe posturi. Vezi detalii
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii