Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:48 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RAEDPP Constanţa a anunţat cine se va ocupa de întreţinerea clădirilor, a pieţelor şi a aleilor din parcurile de distracţii (document)

ro

14 Aug, 2018 00:00 2086 Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat Constanţa a atribuit contractul „Servicii de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă a clădirilor, a platourilor pieţelor, a aleilor pietonale din parcurile de distracţii“ societăţii Euro Construct SA. Valoarea contractului este de 1.677.748 de lei fără TVA.
 
Potrivit anunţului de atribuire, publicat pe licitatiapublica.ro, durata contractului este de 24 de luni. Contractul presupune realizarea serviciilor de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă în spaţii aflate în administrarea RAEDPP Constanţa.
Serviciile vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective: Piaţa Brotăcei, strada Adamclisi; Piaţa Tomis Nord, strada Cişmelei; Piaţa Tic-Tac, strada Cişmelei; Piaţa Tomis III, strada Soveja; Piaţa I.L. Caragiale, strada I.L. Caragiale; Bazar Eliberării, strada Eliberării/strada I.L. Caragiale; Piaţa Griviţei, strada Mihăileanu; Piaţa Pescăruş, strada Pescăruş; Piaţa Unirii, strada Răscoala din 1907 nr. 7A; sediu Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, strada Răscoala din 1907 nr. 4; sediu RAEDPP, bulevardul Tomis nr. 101; sediul arhivei RAEDPP din localitatea Constanţa, bulevardul Dezrobirii nr. 118, bl. IS 5, parter; campus social „Henri Coandă“, strada Ştefăniţă Vodă; parc de distracţii „Ţara piticilor“, bulevardul Lăpuşneanu - parcul Tăbăcărie; Parc de distracţii - pistă rolleri, skateri, biciclişti Gravity Park, strada Soveja - parc Tăbăcărie; parc de distracţii „Ţara Piticilor“, bulevardul I.C. Brătianu / strada Cumpenei; parc de distracţii „Ţara Piticilor“ şi terenul de sport situate pe aleea Nalbei. 
 
Suprafaţa totală estimată prevăzută în acordul-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400,00 mp şi 60.597,80 mp. Suprafaţa totală a unui contract subsecvent este cuprinsă între 30.200 şi 30.298,19 metri pătraţi. Suprafaţa totală estimată a acordului-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400 mp şi 60.597,8 mp.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tănase Ovidiu-Cristian - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionescu Sorin-Lucian - membru Consiliu de Administraţie, Puscaşu Georgiana - membru Consiliu de Administraţie, Moţăţăianu Iulia-Madalina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Ciobanu Ion - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, Laurenţiu Florin Enceanu - şef Serviciu Administrativ, Negru Viorel - şef Birou Tehnic, Radu George Cristian - şef Birou Achiziţii Publice, Dobrin Iuliana - şef Serviciu Financiar-Contabil, Casian Cristina - şef Birou Contabilitate, Preoteasa Mircea - funcţionar administrativ.

Despre Euro Construct SA

Potrivit Registrului Comerţului, Euro Construct SA a luat fiinţă în anul 2002 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200.000 de lei, integral vărsat, este compus din 10.000 de acţiuni nominative. Valoarea unei acţiuni este de 20 de lei.
 
Euro Construct SA este controlată de Străinu Constantin, cu 5,69% din capitalul social, Şerbănescu Gheorghe, cu 1,01% din capitalul social, Bolchiş Niculina, cu din capitalul social 1,01% din capitalul social, Cherţ Ovidiu Mugurel, cu 5,04% din capitalul social, şi Vlad Tudor, cu 87,25% din capitalul social. Persoane împuternicite ale firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane, sunt Papuc Nicoleta şi Vlad Tudor.
 
În anul fiscal 2015, firma a avut 131 de salariaţi, o cifră de afaceri de 11.771.055 de lei şi un profit de 597.758 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, firma a avut 121 de salariaţi, cifră de afaceri de 9.875.842 de lei şi profit de 724.105 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 253 de salariaţi, cifră de afaceri de 16.660.110 lei şi profit de 1.806.526 de lei.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
Citeşte şi:
 
RAEDPP Constanţa organizează licitaţie pentru întreţinerea clădirilor, a pieţelor şi a parcurilor de distracţie (document)

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii