Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
21:50 22 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria Mangalia și Tancrad SRL au bătut palma pentru construirea de locuințe ieftine destinate tinerilor (documente)

ro

22 Jun, 2016 00:00 1092 Marime text


Primăria municipiului Mangalia atribuia, în anul 2011, un contract ce avea drept obiect „Construire locuințe ieftine pentru tineri, locuințe pentru închiriere și locuințe sociale - Mangalia - Lucrări de construcție de clădiri”, criteriul de atribuire fiind oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Deși contactul a fost estimat la o valoare de 19.081.158 de lei, acesta a fost atribuit la un preț final de doar 2.056.200,92 de lei, fără TVA.
 
Din comisia de evaluare a ofertelor au făcut parte preşedintele George Mocanu și membrii Liliana Ghiţă, Rodica Ripianu, Dana Albena Duzinschi şi Elena Turtoi.
 
Pentru acest contract s-a înscris o singură societate, şi anume Tancrad SRL din Galaţi. Firma a pregătit preţuri ale ofertelor pentru loturile 3, 8 şi 9. Ofertele au arătat în felul următor: „Locuinţe ieftine pentru tineri” - 2.127,34 de lei fără TVA/mp (cu un echivalent de 499 de euro fără TVA.mp), „Locuințe pentru închiriat” - 1.337,50 de lei fără TVA (cu un echivalent de 313,73 de euro fără TVA/mp) și „Locuințe sociale” - 1.268,64 de lei fără TVA (cu un echivalent de 297,58 de euro fără TVA/mp). Cursul euro de referință a fost cel din data de 4 februarie 2011, când 1 euro = 4,2632 de lei.
 
De asemenea, termenul de execuție aferent lotului licitat a fost: Lot 3 - 12 luni, Lot 8 - 12 luni și Lot 9 - 12 luni. Termenul de plată acceptat pentru fiecare lot a fost de două luni.
 
În cadrul ședinței de evaluare a ofertelor, SC Trancrad SRL a fost declarat admis în urma verificării documentelor de calificare. De asemenea, în urma evaluării ofertei, având în vedere și raportul final de evaluare tehnică întocmit de expertul tehnic cooptat, comisia de evaluare a constatat că oferta depusă de SC Trancrad SRL este conformă și admisibilă, drept pentru care fiecare membru al comisiei de evaluare a completat fișele individuale privind punctajul acordat ofertanților. În urma centralizării listelor cu punctajele acordate de membrii comisiei, s-a obținut punctajul total de 84,16 puncte.
 
Astfel, în conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare, ofertantul câștigător a fost declarat SC Trancrad SRL Galați, cu următoarea ofertă:
  • locuințe ieftine pentru tineri - 2.127,34 de lei fără TVA/mp, respectiv 499 de euro fără TVA;
  • locuințe pentru închiriat - 1.337,50 de lei fără TVA/mp, respectiv 313,73 de euro fără TVA/mp;
  • locuințe sociale - 1.268,44 de lei fără TVA/mp, respectiv 297,58 de euro fără TVA/mp. 
Durata contractului-cadru a fost de 12 luni pentru fiecare lot, respectiv Lot 3, Lot 8 și Lot 9, obținând 84,16 puncte. Justificarea hotărârii de anulare a procedurii pentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 4, Lotul 5, Lotul 6, Lotul 7 și Lotul 10 a fost aceea că nu a fost depusă  nicio ofertă în temeiul art. 209. alin. 1, lit. c din OUG 34/2006, astfel anulându-se aplicarea procedurii de atribuire.
 
Iată specificaţiile blocurilor despre care s-a vorbit: Lot 3 - execuție un bloc P+6E de locuințe ieftine pentru tineri, execuție două blocuri P+2 E - locuințe de închiriat (câte şase apartamente fiecare bloc), execuție un bloc P+2 E de locuințe sociale; Lot 8 - execuție un bloc P+6E de locuințe ieftine pentru tineri, execuție două blocuri P+2E locuințe de închiriat (câte şase apartamente pentru fiecare bloc; Lot 9 - execuție un bloc P+6E de locuințe ieftine pentru tineri, execuție două blocuri P+2E locuințe de închiriat (câte şase apartamente pentru fiecare bloc), în convențiile stabilite în acordul-cadru.

Detalii despre firma câștigătoare

Înființată în 1995, Tancrad SRL, cu sediul social în municipiul Galaţi, pe strada Brăilei numărul 169-J, are un capital social subscris de 2.500.000 de lei, integral vărsat, iar activitățile principale sunt „lucrări de construcţie a drumurilor şi autostrăzilor”. Asociații firmei sunt Cătălin Cristian Stăncic (cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 10%) și Adriana Elena Stăncic (cu restul de 90%). Administratorul societăţii este Cătălin Cristian Stăncic, ce deține puteri depline. 
 
Potrivit datelor financiare ale firmei, aceasta a declarat la finalul anului 2014 o cifră de afaceri de 311.732.741 de lei, un profit net de 13.102.141 de lei, datorii totale de 114.115.371 de lei și un număr mediu de 216 salariați.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună, anunţul de atribuire, raportul procedurii şi procesul-verbal de deschidere a ofertelor.

Ti-a placut articolul?

Comentarii