Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
01:29 29 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Licitaţia, în septembrie Valoarea contractului de achiziţie a serviciilor de pază şi protecţie, majorată de RAEDPP Constanţa (document)

ro

01 Sep, 2016 00:00 1434 Marime text


După ce a anunţat anularea procedurii de achiziţie a serviciilor de pază şi protecţie a sediilor RAEDPP Constanţa şi a obiectivelor de interes local aflate în administrarea sa, motivând că valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată fără să fie luată în considerare majorarea salariului minim brut pe economie la 1.250 de lei/lună, iată că RAEDPP Constanţa anunţă o nouă licitaţie.
 
Valoarea estimată a achiziţiei este de 1.353.741 de lei fără TVA, faţă de 921.696 de lei fără TVA, cum fusese stabilită prima dată. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 6 septembrie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise a doua zi, la ora 12.00, la sediul RAEDPP Constanţa. Contractul va fi atribuit după criteriul „preţul cel mai scăzut“.
 
Serviciile de pază vizează următoarele obiective: sediul RAEDPP Constanţa, bulevardul Tomis nr. 101, sediul Direcţiei Pieţe, Târguri şi Oboare Constanţa, strada Răscoalei nr. 4, Piaţa Griviţei, Piaţa Tomis III, Piaţa Tomis Nord (Cireşica), Piaţa Brotăcei, Parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ din parcul Tăbăcărie, Parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe bulevardul I.C. Brătianu, Parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe strada Nalbei, pista de rolleri, skateri, biciclişti şi funcţiuni conexe din parcul Tăbăcărie, campusul social Henri Coandă. Durata contractului - 12 luni de la data semnării acestuia.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tănase Ovidiu-Cristian - preşedinte Consiliu de Administraţie (CA), Ionescu Sorin-Lucian - membru CA, Bleau Dan-Liviu - membru CA, Puşcasu Georgiana - membru CA, Moţăţăianu Iulia-Mădălina - director general, Bobe Lăcrămioara Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Ciobanu Ion - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, Tudorache Nicolae Gheorghe, Cristescu Liliana - şef Serviciul Tehnic-Aprovizionare, Mihail Nicoleta - subinginer Direcţia Tehnică, Bangal Tatiana - şef Biroul Achiziţii Publice.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii vor prezenta cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani, lista principalelor servicii similare prestate şi duse la bun sfârşit în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertei, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din listă trebuie să reiasă că ofertantul a efectuat cel puţin unul - maximum doua contracte în valoare cumulată de cel puţin 921.000 de lei fără TVA.
 
Personalul de execuţie strict necesar asigurării serviciilor de pază pe care ofertantul are obligaţia de a-l asigura permanent şi obligatoriu pe întreaga perioadă de derulare a contractului va fi format din minimum 58 de persoane. Agenţii de pază care vor presta serviciile vor fi instruiţi şi atestaţi conform prevederilor Legii nr. 333/2003. De asemenea, li se mai solicită ofertanţilor să aibă în dotare cel puţin trei autoturisme destinate intervenţiei rapide. Ofertanţii vor asigura echipamentul de lucru și dotarea tehnică a agenților de pază: uniforme și echipamente de protecție cu însemne specifice; arme neletale permise de lege; bastoane autoapărare; mijloace de legătură între posturi - dispeceratul prestatorului de pază și responsabilul de derulare a contractului din partea beneficiarului; mijloace de comunicare (stație radio de emisie-recepţie sau telefon mobil). Reamintim că anii trecuţi contractul „Servicii de pază şi protecţie a sediilor regiei şi a obiectivelor de interes local aflate în administrarea sa“ a fost adjudecat de Conpress Holding SRL.

Despre Conpress Holding SRL

Înfiinţată în anul 1994, Conpress Holding SRL are sediul social în municipiul Constanţa, strada Dragoş Vodă. Capitalul social subscris, de 1.000 de lei, integral vărsat, este compus din 100 de părţi sociale. Societatea este controlată de Sorin Gabriel Strutinsky, născut pe  28.10.1967, în Botoşani, cu 24% din capitalul social, Sanda Ciocoiu, născută pe 13.07.1959, în Luncaviţa, Tulcea, cu 48% din capitalul social, şi Mihail Gheorghe Cârciog, născut pe 1.10.1940, în Bucureşti, cu 20% din capitalul social. Administratorul firmei, care desfăşoară „activităţi de protecţie şi gardă“, este Sanda Ciocoiu.                                                                                                                                                                  
 
Conform Ordonanţei din 7.04.2015 emise de Ministerul Public, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, DNA - Secţia de combatere a infracţiunilor conexe infracţiunilor de corupţie, formulată în dosarul 964/P/2014, şi proceselor-verbale de aplicare a măsurii din data de 16.04.2015 şi din data de 20.04.2015, s-a dispus instituirea sechestrului asigurător asupra tuturor bunurilor mobile şi imobile deţinute de Sorin Strutinsky. De asemenea, conform Ordonanţei şi anexelor din data de 19.02.2015 emise de Ministerul Public, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, DNA - Structura centrală formulate în dosarul 9/P/2015, s-a dispus aplicarea sechestrului asupra părţilor sociale deţinute de Sorin Strutinsky.
 
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţia organizată de RAEDPP Constanţa.

Citeşte şi

Ti-a placut articolul?

Comentarii