Ce şanse are Lidl să ajungă numărul unu între discounteri
Ce şanse are Lidl să ajungă numărul unu între discounteriCa număr de magazine şi cifră de afaceri, ultimul venit în rândul discounterilor din România se apropie vertiginos de primul clasat. În mod cert, cel mai mare avantaj pe care îl au la ora actuală nemţii de la Lidl constă în număr de unităţi. Prin preluarea Plus de la Tengelmann, nemţii de la Lidl&Schwartz, care operează în România şi lanţul Kaufland, au putut deschide într-o singură zi 107 unităţi, informează http://www.realitatea.net/. Lucru imposibil în cazul unor investiţii greenfield, care nu au întârziat însă să apară. Retailerul german a anunţat deja inaugurarea a 10 noi unităţi construite de la zero. În total, au 117 magazine ceea ce face ca cel mai nou intrat pe piaţă să fie, cu aproximaţie, pe picior de egalitate cu concurentul său numărul unu: Penny Market deţinut de grupul Rewe. Potrivit http://www.realitatea.net/, la finele anului trecut, Penny număra 116 unităţi şi a anunţat că până la finele anului în curs va ajunge la 129 de filiale, potrivit unui comunicat recent al companiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp