Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:30 16 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce şanse are Lidl să ajungă numărul unu între discounteri

ro

02 Sep, 2011 12:06 950 Marime text

Ca număr de magazine şi cifră de afaceri, ultimul venit în rândul discounterilor din România se apropie vertiginos de primul clasat. În mod cert, cel mai mare avantaj pe care îl au la ora actuală nemţii de la Lidl constă în număr de unităţi. Prin preluarea Plus de la Tengelmann, nemţii de la Lidl&Schwartz, care operează în România şi lanţul Kaufland, au putut deschide într-o singură zi 107 unităţi, informează http://www.realitatea.net/. Lucru imposibil în cazul unor investiţii greenfield, care nu au întârziat însă să apară. Retailerul german a anunţat deja inaugurarea a 10 noi unităţi construite de la zero. În total, au 117 magazine ceea ce face ca cel mai nou intrat pe piaţă să fie, cu aproximaţie, pe picior de egalitate cu concurentul său numărul unu: Penny Market deţinut de grupul Rewe. Potrivit http://www.realitatea.net/, la finele anului trecut, Penny număra 116 unităţi şi a anunţat că până la finele anului în curs va ajunge la 129 de filiale, potrivit unui comunicat recent al companiei.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii