Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:29 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Afaceri Constanța Constanta South Container Terminal SRL, creștere spectaculoasă a profitului pe anul 2023

ro

14 Jun, 2024 17:00 1092 Marime text
  • Constanta South Container Terminal SRL este una dintre cele mai profitabile firme pe anul 2023, din Portul Constanța
  • Așa cum menționam, pe anul 2023, firma amintită raportaseră 510 de salariați, iar cifra de afaceri a crescut cu 54% față de 2022, ajungând la valoarea de 513.862.301 lei
  • Asociatul unic al Constanta South Container Terminal SRL este DP World FZE, companie cu sediul în Emiratele Arabe Unite
 
Constanta South Container Terminal SRL este una dintre cele mai profitabile firme pe anul 2023, din Portul Constanța, cu o cifră de afaceri și un profit care au crescut semnificativ în ultimul an financiar, dat fiind investițiile făcute în ultimii ani și consolidarea pe partea operațională a serviciilor oferite pe transport maritim.
 
Așa cum menționam, pe anul 2023, firma amintită raportaseră 510 de salariați, iar cifra de afaceri a crescut cu 54% față de 2022, ajungând la valoarea de 513.862.301 lei (peste 100 milioane de euro), iar profitul a avut o creștere de 65%, cu o valoare de 189.418.668 lei (peste 37 milioane de euro).
 
Asociatul unic al Constanta South Container Terminal SRL este DP World FZE, companie cu sediul în Emiratele Arabe Unite, iar administrator este Cosmin Ştefăniţă Cârstea. Conform datelor RECOM, împuterniciţi apar şi Mihai Rusescu, Iuliana Ionica Păcurețu, Woollacott John Mark, Rashed Ali Hasan Abdulla și Marian Drăgoi.
 
DP World FZE și Cosmin Ştefăniţă Cârstea apar și în DP World Logistics Romania SRL.  
 
DP World a investit peste 250 de milioane de euro în România, începând din 2004, suma incluzând și granturi din partea Uniunii Europene. La evenimentul de pe 15 mai 2024, au participat lideri ai autorității centrale – prim-ministrul Marcel Ciolacu și ministrul transporturilor Sorin Grindeanu, dar și liderii DP World - Sultan Ahmed bin Sulayem, Chairman și CEO DP World, Rashid Abdulla, CEO și Managing Director, DP World Europe, Cosmin Cârstea, CEO DP World România.
 
Parcursul DP World în România
 
  • 2004 – Operarea primei nave DP World la Constanța. DP World operează o cotă de 322.000 mp a portului. Portul Constanța, în ansamblu, gestionează aproximativ 250.000 de TEU anual.
  • 2008 – DP World atinge un volum record – aprox. 1,2 milioane de TEU la Constanța.
  • 2019 - Prelungirea contractului de concesiune a terminalului cu încă 30 de ani.
  • 2020 - Diversificarea operațiunilor, începerea investițiilor; crearea noii entități DP World Logistics România.
  • 2024 - Inaugurarea terminalului RO-RO, deschiderea terminalului de marfă cargo, începerea lucrărilor la încă 12 hectare de platformă pentru activități logistice în Portul Constanța, deschiderea terminalului multimodal din Aiud. Operațiunile DP World la Constanța cresc la cca. 810.000 mp.
 
DP World a investit în România peste 250 de milioane de euro, începând din 2004, sumă incluzând și granturi din partea Uniunii Europene, dintre care un procent important destinat operațiunilor din Constanța. DP World Constanța se va dezvolta în cel mai important hub de containere și RO-RO din Europa Centrală și de Est, asigurând cea mai mare parte a comerțului UE cu Turcia și Asia Centrală. Mărfurile care vor veni pe mare vor fi operate într-un terminal neutru dpdv al amprentei de carbon și transportate în continuare pe uscat, folosind, în principal, trenuri și șlepuri, cu un impact total minim asupra mediului.
Despre DP World

 
Comerțul este elementul vital al economiei globale, creând oportunități și îmbunătățind calitatea vieții oamenilor din întreaga lume. DP World îmbunătățește fluxul comercial mondial, schimbând ceea ce este posibil pentru clienții și comunitățile pe care le deservim la nivel global.
 
Cu o echipă dedicată, diversă și profesionistă de peste 108.000 de angajați din 74 de țări și șase continente, DP World duce comerțul mai departe și mai rapid către un lanț de aprovizionare fără întreruperi, potrivit pentru viitor.
 
Ne transformăm și integrăm rapid afacerile - porturi și terminale, servicii maritime, logistică și tehnologie - și unim infrastructura noastră globală cu expertiza locală pentru a crea soluții de lanț de aprovizionare end-to-end mai puternice și mai eficiente, care pot schimba modul în care întreaga lume face comerț.
 
În plus, remodelăm viitorul investind în inovare. De la sistemele de livrare inteligente la stivuirea automată în depozite, suntem în avangarda tehnologiei disruptive, împingând sectorul către modalități mai bune de tranzacționare, minimizând întreruperile de la linia de producție până la ușa clientului.

 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și
Investiții masive în Portul Constanța. „Standardele ridicate în ceea ce privește operarea sunt reflexia nevoilor clienților noștri”


 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii