De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
06:13 23 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Condiţii de ceaţă şi alunecări de teren Situaţia traficului în această dimineaţă

ro

05 Dec, 2015 08:08 805 Marime text
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că la această oră nu sunt anunțate drumuri naționale sau autostrăzi cu circulația oprită din cauza vreunui eveniment rutier, nici probleme majore privind fluența traficului pe arterele principale.

Pe DN1 Ploieşti - Câmpina, la kilometrul 69+911 metri, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la o trecere la nivel cu calea ferată (secţia Buda – Slănic), circulaţia rutieră este restricţionată pe benzile numărul doi, în ambele sensuri. Se estimează că lucrările vor fi încheiate în data de 15 decembrie 2015 (după data de 10 decembrie va fi restricţionată circulaţia pe benzile numărul unu).

În judeţul Olt, pe DN64 Drăgăşani – Găneasa, din cauza cedării terasamentului la kilometrul 46+200 de metri, în zona Colibaşi, traficul rutier se desfăşoară pe un fir, alternativ.

În judeţul Vâlcea, pe DN7 Piteşti – Sibiu, la kilometrul 177+140 de metri, din cauza tasării corpului drumului în zona unui podeţ, circulaţia auto este deviată prin municipiul Râmnicu Vâlcea, pe străzile Decebal, Republicii şi pe Calea lui Traian.

Tot în judeţul Vâlcea, din cauza precipitaţiilor din ultima perioadă, pe DN7D (drum naţional secundar, cu trafic redus), la kilometrul 15+870 de metri, pe raza localităţii Titeşti, s-a produs o alunecare de teren care a afectat drumul pe o lungime de 30 de metri. Circulaţia se desfăşoară pe o bandă.

În judeţul Prahova, în vederea desfăşurării lucrărilor de reparaţii la un pod situat pe DN1A, în Pasul Bratocea, la kilometrul 156+502 metri, la ieşirea din Cheia către Braşov, traficul rutier se desfăşoară restricţionat, cu ajutorul semafoarelor sau al piloţilor de dirijare. În condiţii similare se circulă şi în zona Măneciu, pe porţiunea kilometrică 133+100 – 133+450 de metri.

Până în data de 30 iunie 2016, DN7C (Transfăgărăşan) este închis pe sectorul cuprins între kilometrii 104+000 (Piscu Negru, judeţul Argeş) și 130+800 (cabana Bâlea-Cascadă, judeţul Sibiu), în vederea evitării situaţiilor ce pot periclita siguranţa circulaţiei, din cauza fenomenelor naturale extreme (căderi de stânci, alunecări de teren etc.).

De asemenea, până în data de 31 martie 2016, DN67C (Transalpina) este închis între kilometrii 34+800 (Rânca, judeţul Gorj) și 79+200 (Curpat, judeţul Alba), conform prevederilor Normativului privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice – indicativ AND 525/2013.

Pe autostrada A1 Orăștie – Sibiu circulația este oprită între nodurile rutiere Săliște și Cunța (km 270+020 – km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la kilometrul 275+650 de metri. Autovehiculele sunt deviate pe DN1.

În judeţul Buzău, pe DN10 Brașov – Buzău, în zona Siriu, este restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone din cauza lucrărilor de reparaţie a unui viaduct (la kilometrul 85+534 de metri).

Rute ocolitoare pentru traficul greu:

pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată cuprinsă între 3,5 şi 7,5 tone: DN10 Buzău – Cislău (km 47+070), DJ102B Gura Bâscei – Vălenii de Munte, DN1A Vălenii de Munte – Cheia – Săcele, DN1 Săcele – Braşov;
pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone: DN1B Buzău – Ploieşti, DN 1A Ploieşti – Cheia – Săcele, DN1 Săcele – Braşov.

Pe DN5(E85), din cauza desfăşurării lucrărilor de reparaţii la podul Giurgiu-Ruse, traficul rutier se desfăşoară pe o bandă, alternativ, uneori formându-se coloane de autovehicule la punctul de trecere a frontierei către Bulgaria.

Circulația rutieră pe numeroase artere importante din țară se desfășoară în condiții de ceață densă. Menționăm că la această oră sunt în vigoare cinci atenționări nowcasting de ceață, emise de Administrația Națională de Meteorologie pentru foarte multe județe din Muntenia și Moldova.

Ti-a placut articolul?

Comentarii