Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:49 20 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR lansează oficial Platforma de internet banking pentru telefoane mobile - m.24banking.ro

ro

05 Oct, 2011 18:31 1229 Marime text

Bucureşti, 05 octombrie 2011 - Banca Comercială Română lansează oficial platforma de internet banking optimizată pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro.

În premieră pentru piaţa românească, pentru lansarea acestui serviciu BCR a colaborat cu 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Aceştia au testat platforma şi au transmis opiniile lor cu privire la uşurinţa în utilizare şi utilitatea opţiunilor.

„Pentru clienţii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate şi comoditate. Telefonul mobil este aproape întotdeauna cu tine pentru că e şi ceas şi memento pentru o programare sau ziua de naştere a unui prieten. Redă muzica ta preferată sau asculţi radioul, are şi jocuri pentru când vrei să treacă vremea, navighezi pe internet, iţi citeşti email-urile. Şi atunci de ce să nu iţi gestionezi şi banii tot de pe telefonul mobil? Ai vrea să poţi face cel puţin două lucruri de pe telefon: să iţi consulţi situaţia conturilor şi să iniţiezi plăţi urgente, ce nu suportă amânare."

Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR

Conform sugestiilor primite de la cei mai activi 500 de clienţi utilizatori ai soluţiei de internet banking la BCR - Click 24 Banking, aspectul şi grafica serviciului m.24banking.ro au fost apreciate ca „foarte bună" şi „bună" de către majoritatea celor chestionaţi. Totodată, 80% din respondenţi au declarat că vor folosi de acum ambele modalităţi de acces la internet banking (Click 24 Banking de pe calculator şi m.24banking.ro - versiunea optimizată pentru telefoanele cu acces la internet).

Cele mai frecvente tranzacţii pe care le fac clienţii BCR, utilizatori de internet banking, sunt plăţile de facturi şi transferurile între conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - Nokia, HTC şi Iphone. Soluţia m.24banking.ro a fost utilizată în general pentru efectuarea de tranzacţii în lei (95%), de tip intrabancar (65%). Tranzacţiile deja înregistrate prin această platformă mobilă ne indică nivelul de încredere al clienţilor în serviciul de internet banking al BCR, unele din operaţiuni ajungând şi la 40.000 ron per tranzacţie.

Ca şi comportament al clienţilor, aceştia se conectează cel mai frecvent după ora pranzului (14:00 - 15:00), verifică situaţia conturilor, se uită la ultimele tranzacţii iar apoi efectuează operaţiuni/tranzacţii.

„În piaţă, aceste servicii servesc confortului clienţilor. Iar BCR, prin dezvoltarea acestei noi soluţii dovedeşte că raspunde nevoilor clienţilor săi dezvoltând functionalităţi prin care aceştia pot fi în permanentă legatură cu banca lor", a adăugat Bogdan Marin.

Captură ecran operaţiune prin platforma BCR de internet banking pentru telefoane mobile

* *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii