Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:16 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Clientii, bataia de joc a managerilor de la Metro

ro

04 Aug, 2006 00:00 874 Marime text

La orice magazin care se respecta, exista permanent, prin diferite mijloace de comunicare, o legatura cu clientii * Unul din acestea il constituie telefonul * La magazinul Metro 1 din Constanta, o astfel de comunicare nu exista * Telefonul aflat pe diferite pliante dar si in Pagini Albe nu poate fi utilizat pentru ca de la celalalt cap al firului iti raspunde cu aceleasi fraze enervante robotul * Cand nu spune ceva femeia - robot, intra pe fir o melodie care te scoate din sarite * Contactata telefonic, dar pe alt fir, Delia Nica, managerul pentru comunicare si relatii publice al Companiei Metro Romania, ne-a declarat ca a verificat si cele sesizate sunt reale * Aceasta ne-a mai spus ca exista o incompatibilitate la firma care furnizeaza serviciile de telefonie fixa * Numai ca toate acestea sunt in detrimentul clientilor

Pentru a verifica daca in magazinele Metro din Constanta exista o anumita categorie de marfuri sau un produs anume, solutia cea mai simpla o constituie telefonul. De pe reteaua fixa sau cea mobila, potentialul client vrea sa vada daca bunul pe care ar vrea sa-l achizitioneze exista in magazin si in felul acesta sa faca drumul pana acolo sau nu. Asa s-a intamplat si zilele trecute cand reporterii nostri au vrut sa cumpere ceva, dar si-au luat si masurile de precautie, incercand la telefon inainte. La Metro 2, lucrurile au mers ca pe roate, cum se spune. Operatoarea, care a raspuns cu promptitudine, ne-a solicitat numarul de telefon sa nu ne tina prea mult pe receptie si sa ne sune pentru a ne informa in legatura cu marfa pe care o doream. Spre surprinderea noastra, peste cateva minute, dar nu multe, maxim trei, aceasta ne-a sunat spunandu-ne ca produsul cautat de noi "lipsea din magazin si ca regreta situatia". Asta este, dar cel putin stiam ce avem de facut.Invariabilul "Buna ziua, suntem Metro 1"Pentru ca altceva nu aveam de facut, si magazinele Metro reprezentau solutia pentru ceea ce doream noi, am incercat sa sunam la magazinul din bulevardul Aurel Vlaicu. Formam cinci-patru-zero-sapte-zero-zero. Raspunde robotul: "Metro, buna ziua. Formati numarul de interior sau asteptati legatura cu operatorul nostru". Tam-taaaa-taaaa-taaaaaaaa. O melodie reprezentand efectiv preludiul pentru o deplasare in camasa de forta la Palazu. Tocmai cand iti vine sa crezi ca ai scapat de calvarul deloc melodios, reintra in forta robotul. Cu aceeasi placa si aceeasi melodie. Pentru ca altceva nu ai de facut, inchizi si formezi din nou crezand ca prima data nu ai avut noroc. Nici de data aceasta nu este mai bine. Scenariul se repeta. Pentru lamurirea situatiei am luat legatura, pe mobil de data aceasta, cu Delia Nica, managerul pentru comunicare si relatii publice al Companiei Metro Romania. Initial a incercat sa ne spuna ca la Metro totul e bine, ne-a intrebat: "Dar ati format 101? Acolo raspunde secretariatul". Mirata ca nu stiam nici un astfel de interior, pentru ca nu ni-l spusese nimeni, directorul de relatii publice a incercat sa ia, de la Bucuresti, legatura cu magazinul in cauza. Acelasi robot, aceeasi muzica propice scoaterii din minti. Dupa doua-trei tentative si Delia Nica a renuntat. Spasita, aceasta ne-a declarat ca a verificat cele sesizate care s-au dovedit a fi reale, gasind si vinovatul. "Pentru tot ce se intampla, exista o incompatibilitate la compania de telefonie fixa care ne furnizeaza aceste servicii", apara aceasta imaginea firmei la care este angajata. Toate acestea in detrimentul clientilor, care clacheaza daca sunt mai putini rezistenti la stres. Delia Nica ne-a sunat imediat si ne-a anuntat ca in cel mult 24 de ore problema se va rezolva. Si intr-adevar asa a fost. De ieri se poate intra in legatura telefonica directa cu Metro 1, desi nu se stie de cand dainuie acest neajuns pentru ca nimeni din conducere nu a intervenit pana acum in acest sens. Managerii au probleme mult mai mari decat cele ale clientilor.Solutii sunt, dar trebuie un impulsAcesta este insa cel de-al doilea caz in care, dupa sesizarile noastre, managerii de la Metro intervin pentru remedierea unor deficiente de functionare. La inceputul lunii iulie, vrand sa cumparam un bidon de apa plata pentru dozator, cu ambalajul la schimb, am constatat ca aici se fac drumuri inutile, si pentru o marfa in valoare de numai o suta de mii de lei vechi se intocmesc trei facturi. Iar pentru a achizitiona apa pierzi fara nici un rost aproape o ora.In tot acest timp, esti verificat de legitimatie de fiecare data, iar la casele de incasat, indiferent de ora, gasesti numai casiere morocanoase.In urma unei discutii cu Marius Stan, seful magazinului Metro 2, situatia s-a rezolvat, reducandu-se timpii inutili pe care ii pierdea clientul din cauza managementului defectuos al centrului comercial.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii