Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:03 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Motorina lui Taralunga

ro

07 Mar, 2008 00:00 3802 Marime text
1204831027.jpg

O cisterna cu motorina a fost oprita de politistii de la Sectia 5 si DGA

O actiune oarecum ciudata si tinuta in mare secret a fost desfasurata, miercuri dupa-amiaza, la Poarta 5, de catre politistii de la Sectia 5 si DGA. In vreme ce gurile rele afirma ca la mijloc este vorba de comisarul Nicusor Taralunga, seful Grupului de Nave al Politiei de Frontiera, si de furturi de motorina, neoficial Politia de Frontiera sustine ca cisterna continea doar reziduuri. Se pare ca miercuri dupa-amiaza, in jur de ora 16.00, o cisterna portocalie care transporta cinci tone de motorina a iesit din depozitul Politiei de Frontiera, situat in Poarta 3, si a pornit catre Poarta de acces nr. 5, unde a fost oprita de politistii de la Sectia 5, care aveau informatii ca motorina este furata si urmeaza a fi transportata, printr-o firma fantoma, la o ferma dezafectata din Navodari. In cisterna de aflau doi civili, iar autoutilitara era precedata de un papuc al Politiei de Frontiera, la volanul careia s-ar fi aflat Gheorghe Popa, soferul comisarului Nicusor Taralunga, seful Grupului de Nave Constanta. Cea de-a doua persoana aflata in papuc ar fi fost tot politist de frontiera, motiv pentru care, fiind vorba de angajati ai Ministerului Internelor si Reformei Administrative, politistii de la Sectia 5 i-au chemat in ajutor pe colegii lor de la DGA. La randul sau, DGA, confirma, neoficial, ca a fost la fata locului, dar ca a fost vorba numai de civili si ca nu ar fi implicat niciun politist de frontiera. In toata aceasta tevatura a fost pomenit numele lui Nicusor Taralunga, dar comisarul, contactat telefonic, a negat categoric faptul ca ar fi implicat intr-o retea de furturi de motorina si, mai mult, ca ar fi capul acesteia. "Nu este adevarat, nu sunt implicat in niciun fel de astfel de fapte", a precizat Nicusor Taralunga. La randul, comisarul sef Tudorel Ene, directorul Directiei Politiei de Frontiera Constanta, a declarat ca nu a fost instiintat cu privire la o actiune in care ar fi fost implicati DGA si subordonatii sai, dar ca va efectua o minima verificare in acest sens. Nici comisarul sef Adi Toba, seful Inspectoratului Judetean al Politiei de Frontiera, nu are cunostinta de asa ceva. "De patru zile sunt plecat in misiune la Bucuresti, dar as fi fost informat", a declarat Adi Toba. Politia de Frontiera are, desigur, si o varianta neoficiala. Grupul de Nave are centrala pe motorina, care s-a defectat. A fost chemata o oarecare firma pentru a o repara, ocazie cu care s-a curatat rezervorul. Reziduurile au fost incarcate in cisterna, care, insa, a fost oprita la Poarta 5. Si totusi, exista voci care afirma ca cisterna portocalie a fost oprita abia la cel de-al doilea drum si ca transporta motorina furata de la depozitul care alimenteaza navele de patrulare ale politiei de frontiera. Cel dintai transport ar fi ajuns la hotelul din Eforie care apartine comisarului Taralunga. Desi toata lumea a negat, se pare ca totusi ieri s-a demarat o perchezitie la o locatie din Lumina, unde functioneaza o centrala pe baza de pacura si unde Politia de Frontiera a pretins ca urma sa ajunga cisterna cu reziduuri.

Scris de: {autor}Olimpia CEARA{/autor}

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • ..... 16 Feb, 2016 08:12 Ce tare !! :))))) Prin PF asta cam umbla necuratul , aici este rezid la TL a disparut pur si simplu acum cativa ani , de fapt s-au evaporat cateva tone din cauza caldurii :))))))))))) Si-un prost de pe strada daca-i spui povestea asta ar lesina de ras :)))))