Termoficare Constanța UPDATE. Mai mulți consumatori au rămas fără apă caldă în urma unei avarii
Termoficare Constanța: UPDATE. Mai mulți consumatori au rămas fără apă caldă în urma unei avarii


Din cauza unei neetanșeități apărute pe rețeaua de transport nu se poate asigura deocamdată energie termică pentru prepararea apei calde de consum către punctul termic PT 115 (bulevardul Alexandru Lăpușneanu, bl. L), transmite un comunicat din partea Termoficare Constanța.
Echipele de intervenție ale societății Termoficare Constanța SRL au început lucrările de eliminare a avariei.
Accesând www.termoficare-constanța.ro, veți avea la dispoziție harta cu amplasarea în municipiul nostru a acestui punct termic.
„Menționăm că după finalizarea avariei vom reveni cu un comunicat cu privire la reluarea furnizării energiei termice sub formă de apă caldă de consum către consumatorii afectați de această oprire.
Vă mulțumim de înțelegere și ne cerem scuze consumatorilor noștri afectați de această avarie.
Dispecerat NON-STOP: 0241 616 792”, a încheiat sursa citată.
UPDATE:
„Echipele de intervenție ale societăţii Termoficare Constanța SRL au finalizat lucrarea de eliminare a neetanșietății apărute pe rețeaua de transport a punctului termic PT 115 și s-a reluat furnizarea apei calde de consum către toți consumatorii afectați de această oprire.
Orice disfuncționalitate constatată la furnizarea acestui serviciu public, o puteți comunica în program NON-STOP la Dispeceratul societăţii TTermoficare Constanța SRL, telefon nr. 0241.616.792.
Ne cerem scuze pentru disconfortul produs de întreruperea furnizării.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”, a mai transmis sursa citată.
Citește și:
Termoficare Constanța anunță programul distribuirii facturilor fiscale asociațiilor de proprietari
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp