Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:18 20 10 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se reia procedura. Contractul de furnizare echipamente de control de securitate pentru Aeroportul de la Mihail Kogălniceanu, atacat la CNSC

ro

15 Jan, 2021 00:00 803 Marime text
 
  • Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat o decizie la constestația depusă de UTI Facility Management SA împotriva SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu SA
  • Este vizată achiziția publică de furnizare echipamente de control de securitate
  • CNSC a decis să admită în parte contestația formulată de firma din Otopeni și a dispus stabilirea unei noi date pentru depunerea ofertelor

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat decizia nr. 76/C10/2609 la constestația depusă de UTI Facility Management SA, din Otopeni, la procedura de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică de furnizare având ca obiect „Furnizare echipamente de control de securitate până la sediul beneficiarului, instalare/punere în funcțiune, instruirea personalului desemnat de beneficiar, obținerea autorizației echipamentului (unde este cazul), precum și revizie/mentenanță și reparații în perioada de garanție a echipamentului”, organizată de SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu SA.

Prin intermediul contestației, UTI Facility Management SA a cerut anularea răspunsurilor formulate de entitatea contractantă cu privire la  întrebările din clarificarea nr. 15888/10.11.2020 , obligarea entității contractante la refacerea răspunsului la solicitările de clarificări în sensul înlăturării obligației de demontare a echipamentelor vechi privind lotul 1 și lotul 7;  împărțirii lotului 1 în cel puțin două loturi distincte, având ca obiect: - furnizarea echipamentelor EDS standard 3 pentru controlul bagajelor de cală, echipamentelor EDSCB C3 pentru controlul bagajelor de cabină și echipamentelor LEDS pentru controlul bagajelor de cabină; respectiv - furnizarea scanerelor de securitate standard 2 pentru controlul pasagerilor, acceptării ca programarea, configurarea și setarea echipamentelor care vor fi conectate la platforma de management să se facă doar local, prin folosirea tastaturii proprii a fiecărui echipament, sau ca echipamentele livrate în loturile 2, 4, 5, 6 și 7 să fie însoțite de platformele de management specifice respectivului tip de echipament, livrate de către operatorii economici desemnați câștigători pentru acele loturi, iar programarea să poată fi făcută și de la distanță, prin intermediul platformelor de management livrate în cadrul respectivelor loturi și acceptării exclusiv a ofertelor în care sunt incluse echipamente RX dual-view, nu și single-view.

Prin încheierea nr. 2306/C10/2609/07.12.2020, Consiliul s-a pronunțat asupra capătului de cerere de suspendare a procedurii de atribuire, până la soluționarea contestațiilor, pe care l-a admis.
Pentru aceste motive, în baza legii și a mijloacelor de probă aflate la dosar, CNSC a decis: În temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) lit a) si b) din Legea nr. 101/2016, admite în parte contestația formulată de UTI Facility Management SA în contradictoriu cu SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu SA.
În temeiul prevederilor art. 26 alin. (5) din Legea nr. 101/2016, Consiliul va dispune modificarea documentației de atribuire în sensul „acceptării ca programarea, configurarea și setarea echipamentelor care vor fi conectate la platforma de management să se facă doar local, prin folosirea tastaturii proprii a fiecărui echipament, sau ca echipamentele livrate în loturile 2, 4, 5, 6 și 7 să fie însoțite de platformele de management specifice respectivului tip de echipament, livrate de către operatorii economici desemnați câștigători pentru acele loturi” și publicarea în SEAP a modificarilor dispuse, in termen de 10 zile de la comunicarea prezentei decizii.

Totodată, CNSC a dispus stabilirea unei noi date limită pentru depunerea ofertelor la un interval de minimum 15 zile de la publicarea în SEAP a modificărilor la documentație.
În temeiul prevederilor art. 26 alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge ca nefondate, celelalte critici formulate de contestator, potrivit motivarii prezentei decizii.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți, în conformitate cu dispozițiile art. 28 alin. (1) din Legea nr. 101/2016 și poate fi atacată cu plângere, în temeiul art. 29 din același act normativ, în termen de 10 zile de la comunicare.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii